سلام دوستان
من نمی دونم چرا چنین مشکلی پیش اومد...مطمئنا رفتارهای من هم ایراد داشته همچنان که همسرم هم رفتارهاشون بدون مشکل نبوده...خودم فکر میکنم عاطفی بودن بیش از اندازه و بها دادن اغراق آمیز باعث به وجود اومدن چنین مشکلی شد...من تقریبا خودم رو فدا کردم ...سعی کردم هیچ باری روی دوش ایشون نباشم تمام کارهام رو خودم انجام دادم تا ایشون بتونن با خیال آسوده به حرفه اشون بپردازن...از ایشون درخواست پول نکردم ...حتی پول بیمارستان و زایمان فرزندم رو خودم متقبل شدم چون در اون زمان ایشون طوری رفتار می کردند که من همیشه استرس مسائل مالی و کم پولی رو داشتم...در کنارش بی اندازه مهربان بودم...همکارهام گاهی شوخی میکردند و می گفتند مثل یه بچه به همسرت می رسی....علیرغم خستگی سعی میکردم محیط خونه شاد باشه ...به خانواده اش احترام میگذاشتم ...و خیلی موارد دیگه
از نظر مسائل زناشویی هم واقعا واقعا سعی کردم همیشه همراهیشون کنم
نمی دونم ....
.
در مورد این که گفتید مثلا در طی روز بهشون پیام بده ...تلفن کن...تحسینش کن و...
من در طی این سال ها دقیقا همین کار رو کردم ...متاسفانه ایشون تقریبا جواب تلفن های منو نمی دادند یا جواب اس ام اس ...بهانه اشون هم همیشه این بود که سرم شلوغه ...خسته امو....در حالی که طی این جریان وقتی داشتیم با هم بحث می کردیم و من به شدت ناراحت بودم اون خانم بهشون زنگ زد و ایشون علیرغم دیدن وضعیت من و ناراحتیم جواب داد بهشون اعتراض کردم شما جواب تلفن منو طی این سالها نمی دادید و الان جواب این خانم رو می دید ...گفتند کار ضروری داشت و نارحته و آرومش کردم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)