به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 آبان 96 [ 16:52]
    تاریخ عضویت
    1396-7-18
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    166
    سطح
    3
    Points: 166, Level: 3
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    13
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    فکر میکنم نامزدم از ظاهر من خوشش نیومده

    سلام
    همراهان عزیز من دختری ۳۰ ساله تا حدی مذهبی(پوشش چادر) با چهره معمولی و اندام لاغر و قد نسبتا بلند.حدود سه ماه هست با آقایی که برادر همسایه ما بود عقد کردم.
    ازدواج از نوع سنتی و معرفی خواهر ایشون که همسایه نزدیک ما هستن.
    شغل نامزدم طوریکه فعلا تا زمان عروسی هر ماه در ماموریت هست و مدت کمی می تونیم باهم باشیم. مشکلی که دارم و با خوندن مطالب این سایت چندین برابر شد اینکه احساس می کنم برای نامزدم جذابیت ظاهری لازم رو ندارم و این باعث شده ناخودآگاه احساس منفی پیدا کنم و ازش بد بیاد و نتونم از باهم بودن لذتی ببرم.
    مدام این فکر که الان در نظر اون چطوری هستم و چه کسایی رو به من سر می دونه آزارم میده
    و اما چیزایی که باعث شدن حس کنم ایشون ظاهر من رو چندان نپسندیده اینکه زمانی که برای سفارش لباس عقد بهشون مدل لباس نشون میدادم من لباسی رو نشون دادم که دامن پفی کوتاه داشت و ایشون با خنده بی ادبانه ای گفتن این مدل لباس به من نمیاد و شبیه به شترمرغ میشم.سر این موضوع من خیلی دلخور شدم و تا قهر و جواب ندادن به ایشون پیش رفتم که توضیح دادن که منظور بدی نداشتن و خواستن منو بخندونن.ولی در کل آدم رکی هستن و از نظرش اون مدل لباس برای خانم های کوچولو موچولو مناسبه.من هم گفتم هرچند این حرفتون مضحکه نمی خوام قضیه رو کش بدم ولی حرفش به دلم مونده
    یک مورد دیگه اینکه وقتی برای انتخاب کفش رفته بودیم با حسرت به من گفتن که حیف شما کفش پاشنه بلند نمی تونی بپوشی و من هم گفتم منعی نیست و وقتی منزل ما بودن با صندل هشت سانتی کنارشون قد گرفتم و دیدیم در آینه قدی بازهم ایشون ۳ سانتی از من بلندترن.ولی به من گفتن که دوست ندارن اختلاف قدمون کم باشه و کفش بلند تو مراسم و حتی تا آخر عمر قدغن هست.
    بعد از این دو جریان خیلی حساس شدم و احساس کردم قد بلند من که می تونه جز مزایای من باشه از دید ایشون امتیازی نداره و به همین دلیل نسبت بهش سرد شدم
    مورد بعدی هم اینکه با تمسخر به من گفتن سینه های من از سینه های تو بزرگتره.
    این چند مورد باعث شده احساس کنم که من رو نپسندیده و الکی افتاده تو جریان ازدواج با من. چون تا حالا هیچ وقت از ظاهر من تعریفی نکرده و همش میگه من چشمم دنبال ظواهر نیست.این حرفش میره رو اعصابم
    چطوری می تونم مطمئنم شم با ظاهرم اوکی هست؟این هم بگم هیچ جوری نمی تونم کنار بیام با این قضیه که شوهرم من رو خوش ظاهر ندونه
    ویرایش توسط Astaneh : سه شنبه 18 مهر 96 در ساعت 01:04

  2. کاربر روبرو از پست مفید Astaneh تشکرکرده است .

    المای (سه شنبه 18 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دارم دیونه میشم
    توسط یه پسر در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 خرداد 97, 16:20
  2. ازدواج با یه اقای یونانی
    توسط آرته در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 اسفند 90, 15:58
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. مشکل انتظارات من و انتظارات شوهرم (لطفاً، آقایون کمک کنند)
    توسط حق طلب در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 دی 90, 16:20
  5. نحوه برخورد صحیح با آقایون
    توسط سرافراز در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 دی 90, 17:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.