از دوستای گرامی کرای و الهه ، ممنونم از دعاهای قشنگتون. چقدر دعاهاتون دلنشین بود.
این تاپیک رو خیلی دوست دارم. به آدم امید میده.
من برای نفر بعدی دعا میکنم خدا دستشو بگیره و به آرامش برسونتش.
یا قاضی الحاجات
آمین.
تشکرشده 1,494 در 483 پست
از دوستای گرامی کرای و الهه ، ممنونم از دعاهای قشنگتون. چقدر دعاهاتون دلنشین بود.
این تاپیک رو خیلی دوست دارم. به آدم امید میده.
من برای نفر بعدی دعا میکنم خدا دستشو بگیره و به آرامش برسونتش.
یا قاضی الحاجات
آمین.
ویرایش توسط zolal : شنبه 28 اردیبهشت 98 در ساعت 22:19
الهه زیبایی ها (یکشنبه 29 اردیبهشت 98)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)