به نظرم بهتره شما خودتون برای خودتون شروع کنید به حریم ساختن
وقتی از سرکار میایید لباستونو سبک کنید و دراز بکشید و در اتاق رو ببندید بگید نیاز به استراحت دارم
وقتی کسی رو میارن خونه تون پذیرایی نکنید و با لبخند بگید وسط هفته نمی تونم مهمون پذیرایی کنم
و کلی مثالهای دیگه
.
و
ولی ایکاش از قبل باهاشون یه کم آشنا می شدید تا الان سختی نکشید. این جور اخلاقها بدون درگیری و دلخوری تغییر نخواهد کرد








علاقه مندی ها (Bookmarks)