به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 50

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    متشکرم

    ببینید بحث احساسات یک چیز هست و بحث دو دوتا کردن و ... چیز دیگری.

    اتفاقا من فکر میکنم شما مرد احساساتی باشید، احساسات همیشه برای همه به یک صورت نیست، برخی انسان ها از آنچه در دل دارن نمینویسن و یا خیلی بیان نمیکنن اما بصورت های دیگه بروز میدن، هر کسی به روش خودش!
    احساسات و سادگی شما دقیقا همان منابعی هستند که از اونها مکرر ضربه خوردید ، یعنی شما رو دچار خطاهای متعدد کردن .

    شما یک شبه شرط نگذاشتین و شرط عجیبی هم نیست که انتهای متن براتون مینویسم (۱) ، موارد متعددی مطرح بوده و همسرتون دلیل قاطعی برای رفتنش، رفتارش نداره که اگر داشت قطعا مشاوره رو انتخاب میکرد‌، اما رفتن و رفتارهای متناقض، همچنین دفاع های ناقص و ناکافی و غیر منطقی رو انتخاب کردن؛

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    از فرصت استفاده کردم پرسیدم مشکل تو با من چی بود و ایشون گفت اذیت میکردی (راست میگفت باباش خیلی از من بدش میومد و دوست نداشت دخترش زن مردی باشه)! من چند مورد از کارهای خودشو گفتم و سکوت میکرد اما در مورد من هیچ بهانه نتونست بیاره و کلی گویی میکرد.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    ا 90% پیامکهاش مربوط به پول هست و 10 درصد دیگه میگه تو در زندگی برام دلخوشی ایجاد نکردی و به چیزهای کوچک اشاره میکنه (مثلا روز فلان تو خونه بمن حرف بدی گفتی، حرف های بی معنی میگه.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    اما این روزها با سرزنش های پیامکی من نسبت به کارهای زشت پدرش سکوت میکنه.
    و...

    ← اگر همسر شما در قبال رفتارهای پدرش مثل قضیه ی چک پنجاه میلیونی جانب حق رو میگرفت.
    ← اگر همسرتون در صدد گول زدن قاضی در دادگاه برای ماشین بر نمی آمدند.
    ←اگر در قضیه ی مهریه روی حرفاشون می ماندند و مهریه ی دروغین رو اجرا نمیگذاشتند.
    و خیلی موارد دیگری که اشاره کردین...

    و از همه مهمتر اگر این جمله زیر رو بیان نمیکردند ، من شک میکردم که شاید پای احساسات در میان هست ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط Behrang نمایش پست ها
    مهریمو میخوای نقد بدی تا تو خونت ابزاری دستم نباشه.
    (۱) بهتر هست بدانید زنانی در جامعه هستند که مهریه رو بعنوان هدیه همان اوایل زندگی میگیرند و با شوهرشون زندگی میکنند ( طبق برخی رسومات در خانواده ها ) . پس دادن مهریه حالا به هر صورتی آنچنان بد هم نیست و این کلمه ی خطرناک "
    ابزار" یعنی یک تضمین جدید سوای مسائل مالی دیگر .

    حرف من همان هست که بالاتر عرض کردم؛

    اگر تمایل به طلاق نداشت و خواست برگرده سر زندگیش، بیاد و مشکلاتش رو با کمک مشاور حل کنه و اگر نخواست همون طلاق توافقی طبق قانون و خروج شما از بلاتکلیفی.

    مطمئن باشید که اگر طالب زندگی با شما و اصلاح معایب ( چه در شما و چه در خودش ) باشد میپذیرند با مشاوره در ارتباط باشید و شما هم در جلسات مشاوره حضور پیدا کنید.
    البته من مطمئنم نیستم بار دیگر تحت تأثیر قرار نگیرین و اشتباهی مرتکب نشین و این صدرصد بتصمیمات آتی شما بر میگرده.

    ویرایش توسط سحر بهاری : دوشنبه 05 خرداد 99 در ساعت 19:05


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.