سلام<br>من 37 سال سن دارم و همسرم 2 سال از من کوچکتره<br>در شهر همسرم زندگی میکنم<br>دو فرزند دارم یه پسر 10 ساله و یه دختر 3 ساله&nbsp;<br>هر دو کارمندیم&nbsp;<br>کم و بیش جر و بحث داریم<br>اما به تازگی خیلی بدجور دعوا کردیم<br>همسرم شخصیت خودشیفته داره اینو خواهرم به تشخیص استادشون گفت&nbsp;<br>منم رو رفتارم کنترل ندارم&nbsp;<br><br>همسرم یه هفته با همکاران ( اهل مسئله ) رفته بود شمال و من با دو تا بچه تنها تو خونه بودم و چندتا اتفاق بد افتاد ( ایشون در دوران عقد سابقه خیانت تلفنی داشته روز سوم عقدمون که نوبره و همیشه درباره اون مسئله طلبکاره که چرا به روش میار و میگه خوب کردم و....)<br><br>وقتی برگشت یکمی باهاش سرسنگین بودم که خیلی بدش اومده بود&nbsp;<br>فرداش مارو برد بیرون و هی تو راه ما رو تیکه بارون کرد&nbsp;<br>بعد گفت تو حسودی&nbsp;<br>بعدش چند تا حرف ناجور زد&nbsp;<br>بعدم به خانواده ام رسید و فحش داد&nbsp;<br>منم خیلی عصبی شد بهش گفتم میکشمت ، دیه تو هم میدم گفت از کجا گفتم از مهریه ام&nbsp;<img src="/images/smilies/81.gif" border="0" alt="" title="" smilieid="24" class="inlineimg"><img src="/images/smilies/311.gif" border="0" alt="" title="" smilieid="52" class="inlineimg"><br>از حرف من هنگ کرد&nbsp;<br>برگشتیم خونه&nbsp;<br>الان تو فکرم برم از این زندگی&nbsp;