به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 بهمن 01 [ 13:56]
    تاریخ عضویت
    1398-12-04
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,416
    سطح
    29
    Points: 2,416, Level: 29
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    وسواس خانمم به صحبت من با خانواده ام

    سلام من مردی هستم 35 ساله با کارثابت و مدرک ارشد بعد از عدم موفقیت در زندگی اول و گذر زمان سه ساله، مجددا با دختر خانمی خانه دار و لیسانسه که دو سال از من کوچکتر بود بعد از معرفی سنتی عقد کردم ، یکسال نامزد بدون عقد دایم بودیم و تقریبا پنج شش ماه هم هست عقددایم هم هستیم، قبلا در پستهای قبلیم به این موارد اشاره کردم.........
    خانمم موردی که توی رفتارش داره سختگیر، حساسه و انعطاف پذیری فکری یا رفتاریش پایینه، متاسفانه انتقاد پذیر هم نیست!!این راهم گفته بودم که کمالگرا هستند و استاندارد سفت و محکمی در ذهنشون وجود داره!!!!!البته من آدمی نیستم که به ایشون یا هرکسی مرتب و پیوسته انتقاد کنم، اما خانمم توی این یکی دوسال نامزدی و عقدرسمی به صحبت من با خانواده ام حساسه، فکر میکنه من شوهر چون صحبتی با خانوادم میکنم پس مستقل نیستم و مثلا گزارش میدم! من قبلا از پدر و مادرم خواسته بودم که با همسرم در مورد زمان شروع زندگی صحبت نکنند چون میدونستم پذیرش صحبت، نظر، مشاوره نه خونواده خودش، مادرو برادرهای بزرگترهای خودشو قبول داره و نه از سمت خانواده من چیزی قبول میکنه! در این دوران کرونا هر از گاهی پدرم به صورت دوستانه به خانمم فقط در حد اطلاع و دلسوزی از خانمم خواسته بود دخترم چه خبر؟ برنامتون چی شد؟ خانمم چند روز بعد از این موضوع بشدت ناراحت بود و اصلا فکر میکرد که خانوادم دخالت میکنن؟ آیا پدرو مادر بعنوان بزرگتر کلا هیچی نباید بگن؟ آیا باید به روشهای حرفه ای مستقیم و غیر مستقیم گفت به شما ربطی نداره و ساکت بشینید!!!خانمم اصرار به برقراری مراسم شام و دعوت مهمانی و تشریفات مراسم رو داره و مرتب به نحوی برنامه راعقب میندازه!!!نمیدونم چه کنم؟ صحبت از استقلال شد من اتفاقا آدمی خودساخته هستم و کار باثبات دارم و بنده های خدا خانواده و پدرو مادرم هیچ گونه دخالتی در زندگی من نداشته و ندارند، من گاهی در محیط خانواده با پدرو مادر خودم هم صحبتی دارم و پدر و مادرم، گاهی به دنبال جبران مسائل مالی نظر و صحبت دلسوزانه ای میکنه!از اون طرف خانمم که مدعی استقلال هست ولی بنظرم شخصیت وابسته داره، مثلا در خواستگاری و سند ازدواج اصرار کرد و نوشت من باید محل زندگیم نزدیک مادرم باشه تا بتونم بهش سر بزنم!آیا این وابستگی نیست؟ یا هر از گاهی خودم میگفتم عزیزم بهتر نیست تو این روزهای کرونایی باتوکل بخدا با هر امکاناتی که تهیه کردیم زندگی را شروع کنیم؟ میگفت نه خونوادم انتظار مراسم دارند و خودمم این مدلو دوست دارم!! من این تایپیک رو نوشتم تا مشاوره ای بگیریم و نظرات شما عزیزانو بپرسم ، ممنون میشم راهنمایی کنید.
    ویرایش توسط shervin2020 : یکشنبه 22 فروردین 00 در ساعت 09:58

  2. کاربر روبرو از پست مفید shervin2020 تشکرکرده است .

    gholam1234 (یکشنبه 22 فروردین 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.