به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array

    کمک به پدری که فرزندش گناهکار است

    سلام وقت بخیر،

    سه ماهه پیش یکی از همکار هام می ره خونه، همزمان پلیس زنگ در خونه اشون رو میزنه، یه تصویر نشون اش می دن و می گن این ماشین شماست؟ میگه بله! میگه با این ماشین تصادفی شده و یه نوجوان که این عکسش هست و دوربین ها ضبط کردند راننده بوده!

    همکار من که از هیچ جا خبر نداشته، به پسرش میگه اینا چی میگن! تو کاری کردی! پسرش دست و پاش شروع به لرزیدن میکنه و از حال میره!

    در ادامه همکارم متوجه شده پسرش از موضوعی ناراحت بوده و میره سوئیچ ماشین اش رو بر می داره و در خیابان ها می چرخه، ناگهانه با فردی تصادف می کنه و از شدت هول شدن آسیب بیشتری به فرد میزنه و از صحنه فرار می کنه! اون فرد فوت میکنه

    خلاصه بحث دادگاه و بیمه و دیه و غیره در حال برگزاری هست. همراه با نکات زیر:
    1- چون بیمه شخص ثالث داشته دیه از طرف بیمه پرداخت میشه
    2- چون سن قانونی نداشته راننده گویا بعدا بیمه از صاحب ماشین شکایت می کنه و دیه رو پس میگیره
    3- تو اکثر دادگاه ها و با دیدن لباس نیروی انتظامی راننده از حال می ره به طوری که قاضی کمی حمایت می کنه ازش
    4- راننده الان خانه خودشونه
    5- پدر وضع مالی خوبی نداره.
    6- همکارم یک پسر کوچک تر هم داره که زمان تصادف با مادرش در حال درس خوندن بودن.
    7- خانواده مرحوم هم چون فرزند ده ساله اشون رو از دست داده اند، حاضر به ملاقات با همکارم تا حالا نشدند. به واسطه هم گفتن اگر هم رو ببینیم وضعمون بدتر میشه.

    ----------------
    تو چند ماه گذشته همکارم وضع روحی خرابی داشت و دوبار از من خواست باهاش حرف بزنم، دفعه اول برای هم فکری در مورد پول دیه که از کجا جور کنه و امروز برای کمک به حال روحی خودش و خانواده اش.

    من زیاد نمی تونستم کمک اش کنم، ولی گفتم بهم چند روز فرصت بده. چون سواد و دسترسی زیادی نداره، نمیدونه چکار باید بکنه.
    میگه هر روز دارم ذکر میگم، هر روز دارم استغفار میکنم ولی نمی دونم باید چه کنم حالم خوب بشه، بعد بتونم حال پسرم رو خوب کنم. حال خانم ام رو خوب کنم

    چند کمکی روحی و روانی میشه بهش کرد؟
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    ویرایش توسط Mvaz : شنبه 18 دی 00 در ساعت 19:43

  2. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    باغبان (شنبه 18 دی 00), طنین باران (شنبه 18 دی 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.