سلامی به گرمی آفتاب ، به روشنایی روز ، به سکوت ملکوت شب ، به زیبایی ستارگان و به پاکی گردون .
ان شاالله همه بچه های همدردی خوب و سلامت باشن و هر جا هستن در مسیر زندگیشون : امیدوار ، هدفمند ، پر تلاش و سعادتمند .
منم خوبم به لطف خدا .... روزگار را سپری میکنم ....
روزگار ساز خودش را میزنه و زمانه عجیبی شده ......ولی خب ..... این زمان هم ، فصل و تاریخ خودش را داره میگذرونه ....
با وجود تمام مسائلی که در سفر زندگی هممون به نحوی و نوعی داریم ، با توکل به خدا و با قدرت ادامه میدهیم
![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)