سلام دوستان
نیاز مبرم دارم به همفکری های شما
من 24 سال دارم لیسانس از نظر ظاهری هم متوسط متمایل به خوب:P
خواستگاری دارم دارم 28 ساله زیر دیپلم شغل آزاد
انسان بسیار پاک و صبور و بااخلاقیه
تقریبا 10 بار بهش پاسخ منفی دادم ولی بع علت علاقه اش به من اصلا ناامید نمی شه
همه فامیل و دوست و اشنا رو واسطه می کنه تا جواب مثبت از من بگیره
جواب رد رو می شنوه و دوباره بعد از چند روز برمی گرده و می گه نمی تونم فراموش کنم
تنها مشکل من باهاش تفاوت تحصیلاتمونه حس می کنم بعضی وقت ها حرف منو نمی فهمه
یا اینکه بیش از عامیانه رفتار می کنه تاحدی که جلوی دوستان و آشنایان مایل نیستم صحبت کنه
به طور کلی احساس علاقه مندی هم بهش ندارم بااین که تقریبا 2 ماه از اشنایی مون میگذره
البته ارتباطمون بااطلاع خانواده ها و برایی اشنایی بیشتره
حالا از من یه فرصت دیگه خواسته و ازم خواسته بیشتر فکر کنم
من هم دلم نمی خواد دلش بشکنه
به نظر شما آینده ی این ازدواج چه جوریه
آیا می تونم با صرف نظر از تحصیلات در آینده با این ادم احساس خوشبختی بکنم؟
اگر نه..چه جوری جواب بدم که ناراحت نشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)