[size=medium]درد پنهان
بارالها
می خواهم بعض چندین ساله ام را به نحوی پنهان کنم . اما سینه ام بی تابی میکند که به تنگ آمده ام پرودگارا بگذار بگویم مخلصانه از تو تمنا کنم که نزدیک ترین زائر باشم .
ای کاش شایسته این باشم تا بگویم گذشته ام را هر چی که برسرم آمد .
خداوندا : بشنو درد دل این حقیرت را چون ندارم هم نوایی جز تو .
میخواهم بگویم که ای خدای بزرگ ، دورم ، دورم ا زپاره تنم ! دورم از فرشته دلم !
از دوری اش آنقدر زخم بر دلم مانده که بیش از تحملش می سوزم .
خدایا ! نگذار زخم این فرزندم در دل این بنده حقیرت کهنه شود .
در دل مرا بپذیر و کمکم کن .
باز با این همه دوری همه میخواهن که من اصلا پاره تنمو نبینم ای خدا این ظلم نیست[/font]








[/font]

علاقه مندی ها (Bookmarks)