آرایش کردن یکی از اسباب زیباساختن چهره نه تنها برای مرد بلکه برای شخص خودش برای تنوع می باشد اصل آرایش کردن بد نیست چطور ارایش کردن بد است به قول شما هفت قلمش زیاده یک الی دوقلم اونم برای صافکاری و صاف و صوف کردن آره...
از شوخی که بگذریم حالا خانم ها که جای خود دارد این مساله در آقایان هم رواج یافته که این دیگه نوبره که ناشی از عدم اعتماد به نفس یا داشتن خصلتهای زنانه می باشد.
به نظر من ارایش در حدکم و معمول بد نیس اما بیش از اندازه ان یعنی که من خودم رو قبول ندارم چهره ام ایراد دارد میخام با این روغنها این ایرادهارو رفع کنم.
حالا بگذریم از اینکه الان در جامعه ما خانم ها و دخترخانم هایی که فاقد این روغن کاری هستن اصلاحا میگن ایناکه عقب ماندن که اگر فکر کنی این عقب ماندگی نیس
شما حتی در فیلمهای معروف هالیودی یا مجالس عروسی خارج از ایران شرکت کنی عروس ارایش ساده و طبیعی دارد که اصلا فکر کنم ارایشگاه هم نمی روند اما عروسهای ما رو مخصوصا در سالهای اخیر اصلا داماد بیچاره دم در ارایشگاه برمیگرده فکر میکنه این یکی دیگه هس
مدلهای وحشی فشن اناناسی نمیدونم عروس بیچاره رو میکنن مث خرچنگ تازه میگن مدروز از روی ماهواره هس
نمیدونم ایا ارایشگراصلی خدا بهتر نیافریده که اینقدر خودتون رو زشت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟