چشم من دست از افراط و تفریط برداشتم.الان هم دستامو بردم بالا!
به هرحال من نظرم در مورد موضوع تاپیک رو تو صفحه 1 نوشتم
الان حتما می گید چه تناقضی!!!![]()
تشکرشده 1,685 در 458 پست
چشم من دست از افراط و تفریط برداشتم.الان هم دستامو بردم بالا!
به هرحال من نظرم در مورد موضوع تاپیک رو تو صفحه 1 نوشتم
الان حتما می گید چه تناقضی!!!![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)