مرسی با این همه زحمتی که کشیدی و این همه برایم چیزهای حقیقت را نوشتی دیگر نمیتوانم اما و اگر بیاورم درسته من اشتباه بزرگی کردم و با خودم فکر میکرد خیلی زرنگم که با خانمی که 8-9 سال از من بزرگتر دوست شده ام میدونستم گول خوردم و تلاشم بی فایده است ولی باز هم بدنبالش میرفتم حالا سعی میکنم عوض شم ولی شما میتوانید قول بدهید که من تنها نمانم چون من نیاز به یک هم صحت دارم و میدانم نمی توانم با کسی رابطه ای بر قرار کنم البته من خیلی معزرت میخوام از شما چون دوستان خوب من هستید اینقدر راحت حرف هایم را میزنم باز هم ممنونم و معزرت خیلی خوشحالم که میتوانم جائی درد ودل بکم (من تک فرزندم خیلی هم تنها)









علاقه مندی ها (Bookmarks)