سلام ارکیده جان،نوشته اصلی توسط baran.68
حرفهای زیر دقیقا، حرفهای خودتون هست، زمانی که ۱۸ سال داشتین یعنی ۲ سال پیش،
برای اینکه، ازدواج و آینده شما، به شرایط مشابه و تلخی، که خودتون سالها از نزدیک نظاره کردین و درگیرش بودین، منجر نشه،ازدواج پدر و مادرم یه اشتباه بود. و به دنیا اومدن ما بچه ها اشتباهی بزرگتر.هم پدرم وهم مادرم از بچگیشون با عقده های فراوان و رفتارهای نابهنجار تربیت شدند.وبرای فرار از محیط خانواده یا چه میدونم هر دلیل دیگه ای یعنی طرد شدن عروسی کردنداون ط,ر که خودشون می گن از همون اول با هم مشکلای اساسی داشتن.
حرفهای باران رو با دقت بیشتری بخونین و بهشون فکر کنین، تا شما اشتباهه مشابهی رو مرتکب نشین!
چیز زیادی ندارم که به شما بگم، فقط میتونم بگم، شرایطتون رو درک میکنم و متاسفم،
امیدوارم، خداوند، بهترین راه حل ممکن رو جلوی پاتون بگذاره،
توکل به خداوند رو فراموش نکنین...
خوشبخت باشین،
K









علاقه مندی ها (Bookmarks)