به نظر من، الکی خودتو درگیر نکن. 6 ماه رو میشه یه جوری فراموش کرد... خدارو شکر کن همین اول بهت گفت و نموند بعد 5 سال بگه!کُن!
تشکرشده 6 در 5 پست
به نظر من، الکی خودتو درگیر نکن. 6 ماه رو میشه یه جوری فراموش کرد... خدارو شکر کن همین اول بهت گفت و نموند بعد 5 سال بگه!کُن!
slimslim (جمعه 21 خرداد 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)