RE: بر سر دوراهی
دوست عزیز راحله سلام. امید وارم از این که این تالار را برای رهایی از دست دو راهی انتخاب کردی سر بلند بیرون بروی . من به عنوان برادر کوچکت جوابی نمیدهم فقط داده های شما را در مسئله دو راهی جمع بندی می کنم تا خود شما با مطالعه آن را حل کنی.
داده ها؟
1)شخص مورد نظر قبلا بوتیک داشته( توجه به شغلشون ، ارتباط با خانمها به لحاظ فروش لباس و لوازم آرایشی بانوان، جز کارشون محسوب می شود.) .
2) شخص مورد نظر دوست دختر هم دارد .
3)در ضمن ایشان بعد از مدتی ورشکست شده.
((زندگی یک شوخی بزرگ است ))
پس(( ناملایماتش)) را جدی نگیریم
علاقه مندی ها (Bookmarks)