سلام فرشته
ممنون
واقعا دید من خیلی عوض شد
منم مشکلم مثل پویاست
سر گذشتمم کپیه پویاست ولی یکم جزئیات داره و تفاوت
که باید تعریف کنم
که فکر کنم خیلی طولانیه ولی امیدوارم بیای و به منم کمک کنی
منمی نویسم فردا منتظرم
تشکرشده 302 در 134 پست
سلام فرشته
ممنون
واقعا دید من خیلی عوض شد
منم مشکلم مثل پویاست
سر گذشتمم کپیه پویاست ولی یکم جزئیات داره و تفاوت
که باید تعریف کنم
که فکر کنم خیلی طولانیه ولی امیدوارم بیای و به منم کمک کنی
منمی نویسم فردا منتظرم
hektor (سه شنبه 29 تیر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)