دوست عزیز خیلی ممنونم اما واقعا از نظره شما نباید در رابطه دوستی تعهد باشه !!!! اما این منطقی نیست و طبق اصول اخلاقی نیست اگر این طور باشه پس ما براحتی میتونیم با احساسات انسانها بازی کنیم خب این دیگه انسانیت نیست .........آیا من اشتباه فکر میکنم ؟؟؟؟نوشته اصلی توسط خیلی تنها
دوست عزیز از شما هم واقعا ممنونم اتفاقا من خیلی دوست داشتم نظر یک پسر را در این رابطه بدونم ......اما یک سوال ایشان 3 بار به من گفتم برم به کشور محل اقامتشون تا من را ببینند ...........یعنی به نظره شما هیچ علاقه ای در بین نبوده ؟ پس چرا این حرف را زد ؟؟؟نوشته اصلی توسط Bidam
چرا هر روز به من میل میزد و حتی درد و دل میکرد ؟؟؟ اینها همه طبیعیه یعنی ممکنه یک نفر تا این حد با ما در ارتباط باشه فقط برای تفریح ؟؟؟؟
از نظره شما یعنی 100 درصد علاقه ای نبوده ؟ نمیشه این نتیجه را گرفت که شرایطش را نداره یا میترسه پا پیش بزاره ؟
از همه بیشتر سوالی که ذهنه منو به خودش مشغول کرده اینه که اگر از من خوشش نمیومد پس چرا هر روز به من میل میزد اونم میل های طولانی و از خودش و کارهاش در طول روز میگفت؟؟
من واقعا ناراحتم و گیج نمیدونم چی کار کنم؟ نه میتونم فراموشش کنم و نه اینکه به این وضع ادامه بدم و در بی خبری به سر ببرم . خسته شدم .......من در رفتارم و حرفام کاملا صادق بودم ولی .............
من حتی نمیدونم بهش میل بدم ؟ حالش را بپرسم ؟ چی کار کنم؟خواهش میکنم کمک کنید
دوستان خواهش میکنم نظرات خودتان را بگید 95 نفر این سوال را مشاهده کردند اما فقط 2 نفر نظر خود را گفتن







پس باز هم ثابت قدم باشین


علاقه مندی ها (Bookmarks)