
نوشته اصلی توسط
flag
ببین دوست من
پسرا برخلاف ما از همچین ارتباطی احساساتی نمیشن.
این ماییم که از رفتارشون داستان میسازیم و واسه خودمون تعابیر مختلف درمیاریم.
ایشون احتمالا :
1.یا همزمان موقع رابطش با شما ،با کسی در رابطه بوده وشما واسش دوست معمولی بودین.
2.یا یا بعدش با یکی رابطه پیدا کرده و باشما ادامه نداده،واسه همین فرصت خواسته 2و3 ماه که بره وفکراشو بکنه.
3.یا چون در رابطتون هیچ پیشرفتی نداشتین زده شده.
4.یا کلا ادم تنوع طلبیه و رفته دنبال مورد بعدی.
5.یا اخلاق و شخصیت شما زیاد مطابق میلش نبوده وبیخیالت شده.
6.یا اول چون نمیشناختت براش جذاب بودی ، ولی کم کم از جذابیت کاسته شده و واسش تکراری شدی.
7.یا شاید از اونهاست که به خاطر نوع شخصیتشون فقط طرفو جذب میکنن،ولی بعدش که طرف جذب شد میرن پی کارشون
8.شایدم صبر کرده تا درست حسابی فکراشو بکنه وبه قول معروف تو ابنمک نذارت!
اینا از نظر من فقط احتمال هستن وخودت با استفاده از شناختی که ازش پیدا کردی میتونی با رفتار و شخصیتش تطبیق بدی و بهتر متوجه واقعیات بشی.
در آخرم اینکه اگه مایلی میتونی با یه میل ازش خبر بگیری،این اصلا به معنی کوچیک کردن خودت نیست.
ضمن اینکه همونطور که بقیه هم میگن اگه میخواستت این همه مدت ازت بیخبر نمیموند.
ولی بدون سرگرمی نبودی که بخوای الکلی خودتو اذیت کنی،به این فکر کن یه ارتباط دوستانه معمولی و فامیلی بوده .
علاقه مندی ها (Bookmarks)