به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 فروردین 90 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    2,297
    سطح
    28
    Points: 2,297, Level: 28
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از کجا بفهمم این رابطه براش سرگرمی بوده یا نه واقعا مشتاق بوده ؟

    از همه شما متشکرم دوستان از همه واقعانکته ها ی خوب و ارام بخشی را مطرح کردید .بله من خودم هم سعی کردم که اصلا میلی نزنم الان با این صحبت ها کاملا مطمئن شدم .

    اما در جواب دوسته عزیزم سرافراز : من معتقدم ما دختر ها همیشه گول صداقت و سادگیمون را می خوریم من خودم همیشه در روابطم صادق بودم و همیشه از اینکه بخواهم برای دیگران سوتفاهم ایجاد کنم جلوگیری کردم حتی 1 ساله پیش متوجه شدم پسری از من خوشش میاد که اصلا با معیارهای من نمیخونه من رفتارم با ایشان طوری سرد و جدی بود که ایشان یعد یک مدت خودشان از فکر من امدند بیرون در حالیکه اکثر پسرها ( بیش از 80 درصد ) به هر رابطه ای تن میدن و اصلا هم براشون مهم نیست که چه هدفی از این رابطه دارند اما باور کنید دارم به این نتیجه میرسم که اصلا فکر نمیکنند فقط یک رابطه را شروع میکنند تا ببینند آخرش چی میشه


    از نظره من 9 ماه کم نیست 9 ماه هر روز و هر شب ............9 ماهی که در ان حرف هایی زده شد که هیچ لزومی به گفتن نبود حرف هایی که فقط با احساسات یک دختر میشه بازی کرد

    سوال کردنش راجب علائق من پیگیر کردن مسلبقات من ( من یک ورزشکارم در لیگ دسته 2 ) هر دفعه سوال میکرد که بردیم یا باختیم..............یعنی همش فقط یک رابطه در حد دوستانه ؟؟خدایا اصلا نمیتونم باور کنم

    دوست عزیز سرافراز از همدردیت کمال تشکر را دارم اما باور کن اگر می توانستم به راحتی فراموشش کنم حتما این کار را میکردم ..........مشکل اینجاست که من همش فک میکنم اون در شرایط بدی به سر میبره که این طور شده البته خودش قبلا گفته بود می خواهد 3 ماه فکر کنه ....من همش سعی دارم به این موضوع از دیده منطقی نگاه کنم و سعی دارم درکش کنم میگم شاید حق داره شاید من عجله دارم اما چطور میتونه 4 ماه از من بیخبر باشه ؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط flag
    ببین دوست من
    پسرا برخلاف ما از همچین ارتباطی احساساتی نمیشن.
    این ماییم که از رفتارشون داستان میسازیم و واسه خودمون تعابیر مختلف درمیاریم.

    ایشون احتمالا :
    1.یا همزمان موقع رابطش با شما ،با کسی در رابطه بوده وشما واسش دوست معمولی بودین.
    2.یا یا بعدش با یکی رابطه پیدا کرده و باشما ادامه نداده،واسه همین فرصت خواسته 2و3 ماه که بره وفکراشو بکنه.
    3.یا چون در رابطتون هیچ پیشرفتی نداشتین زده شده.
    4.یا کلا ادم تنوع طلبیه و رفته دنبال مورد بعدی.
    5.یا اخلاق و شخصیت شما زیاد مطابق میلش نبوده وبیخیالت شده.
    6.یا اول چون نمیشناختت براش جذاب بودی ، ولی کم کم از جذابیت کاسته شده و واسش تکراری شدی.
    7.یا شاید از اونهاست که به خاطر نوع شخصیتشون فقط طرفو جذب میکنن،ولی بعدش که طرف جذب شد میرن پی کارشون
    8.شایدم صبر کرده تا درست حسابی فکراشو بکنه وبه قول معروف تو ابنمک نذارت!

    اینا از نظر من فقط احتمال هستن وخودت با استفاده از شناختی که ازش پیدا کردی میتونی با رفتار و شخصیتش تطبیق بدی و بهتر متوجه واقعیات بشی.
    در آخرم اینکه اگه مایلی میتونی با یه میل ازش خبر بگیری،این اصلا به معنی کوچیک کردن خودت نیست.
    ضمن اینکه همونطور که بقیه هم میگن اگه میخواستت این همه مدت ازت بیخبر نمیموند.
    ولی بدون سرگرمی نبودی که بخوای الکلی خودتو اذیت کنی،به این فکر کن یه ارتباط دوستانه معمولی و فامیلی بوده .
    سلام دوست من

    ضمن تشکر از نکاتت و صحبت هات فقط می خواهم یک نکته ای را بگم یکی از دلایل اینکه من مجذوب ایشان شدم اعتقاد بالاش به مسائل اخلاقی بود ایشان در کشوری ازاد و راحت زندگی میکنند اما اصلا تن به رابطه ای ( از این دوستی های معمولی ) نداده بودند البته طبق گفته ی مادرشان که من اعتماد کامل به ایشان دارم ....اما برعکس ، برادر ایشان شخصی کاملا متضاد با شخصیت ایشان هست برای همین من همش دارم فک میکنم که این مورد که کسی در زندگیش هست تقریبا احتمالش صفره چون اگر بود ما حتما با خبر میشدیم از طریق مادر ایشان

  2. 2 کاربر از پست مفید shirin shahini تشکرکرده اند .

    shirin shahini (یکشنبه 14 شهریور 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.