یکی از دوستان گفتن که اگه شما میل بزنی و باهاش حرف بزنی و سوالتو بپرسی خوبه و اصلا اشکالی نداره اما خودم به شخصه تجربه کردم تا وقتی که نسبت به یه موضوعی خیلی حساسیت دارم اینکار حال منو خراب تر میکنه. چون خودم از درون رها نیستم ایمیل اون طرف رو تفسیرهایی به نفع خودم میکنم و دنبال جواب دلخواه خودم میگردم. گفتگوی مستقیم خیلی خوبه و اتفاقا جز بهترین موردهای روابط انسانهاست اما به شرطی که من خودم تو وضعیت بی طرف باشم. امیدوارم منظورمو متوجه شده باشید. حالا شاید باز من اشتباه کنم اما خانم شیرین خودشون میدون که چقدر فکرشون الان درگیره و اینکار فکرشو درگیرتر میکنه. اگرم خدای نکرده ایمیل بفرسته و اون فرد جواب نده خیلی خیلی تحقیر میشه.
شیرین خانم! اگر من به شما گفتم خودتو بیخیال کن و منطقی باش به خاطره همین لحظه هاست. همین سفر و احتمال برخوردش که چطوری باشه. ضد ضربه میشی. دیگه برات مهم نیست چی میشه. من اگه به جای تو بودم پیش خودم اینارو میگفتم:
آدمی که ۴ ماه سراغی از من نگیره و براش مهم نباشه چه ارزشی برا فکر کردن داره؟آیا واقعا من انقدر کوچیک هستم که برای حفظ یه رابطه ایمیلی یا احیانا برگردوندن اون خودمو به آبو آتیش بزنم؟ آیا واقعا همونقدر که من دارم بال بال میزنم اونم عین خیالش هست؟ آیا درگیره یه ارتباط برابر هستم یا یکطرفه؟
قبل از رفتن به این سفر رو خودت کار کن. احساسات مثل اسب وحشی میمونه. باید رامش کنی. اگه بذاری افسار گسیخته باشه اول از همه صاحبش رو لتو پار میکنه. از این موقعیت برای کنترل احساسات استفاده کن.وگرنه تو این مورد و موردهای بعدی اینکار بهت ضربه میزنه.
بعد هم هرچی پیش آمد به فال نیک بگیر. اگه آروم باشی به هرحال برنده ای. اگه بیاد و حرف بزنه منطقی از این ۴ ماه که نبود سوال کن. اگرم نیومد اینجوری دیگه مطمئن میشی که نباید بیشتر از این به این موضوع پرو بال بدی.همین! غصه خوردن هم نداره!
یه چیزی هم یادت نره! هیچکس دست بال اون آقا رو نبسته و اسلحه رو شقیقش نذاشته که نباید به شیرین ایمیل بزنی!!!! خودش نخواسته متوجه هستی؟؟ آقایون وقتی رابطهای رو میخوان به هر نحو که شده پیگیری میکنن، اما اگر این کارو انجام نده پس نمیخواد(در حالت خوشبینانه
الان نمیخواد). اونوقت حضورتو میشه مزاحمت! دوست داری مزاحم باشی؟ یا خانم و گل سرسبد؟تو میتونی با رفتارت برا آدما حدو مرز تعیین کنی و بگی اگه با من درست رفتار نکنید بهتره برید.هرگز نگو بعدها ممکنه عوض بشه یا من عوضش میکنم!!! این کار خودشه نه تو!
رو خودت کار کن. این رابطه باید اسیر دست تو باشه نه تو اسیر دستش.
اگه این آقا حتی یه روز هم پا پیش بذاره تاز اول راهه دختر! تازه اون موقع ممکنه متوجه بشی اصلا بدردت نمی خوره(یا شایدم بخوره).اما تو که از حالا انقدر خودتو درگیرش کردی ممکنه فردا که اومد انقدر از اومدنش خوشحال شی که در عقلت دیگه بسته شه. ایرادهای بزرگشو نبینی و با فرورفتن توی یه ارتباط اشتباه خیلی اذیت شی یا خود واقعی طرف رو نبینی!
مواظب باش...
موفق باشی

علاقه مندی ها (Bookmarks)