امیدوارم که همینجا با همین صحبتها شما به نتیجه برسید چون اصلا چیز پیچیده ای وجود نداره.
بهتره اول به چند تا سوال جواب بدی.
1- شما چند سالته
2- اون اقا چند سالشه
3- هرچند وقت یکبار بهم میل می زديد
4- در طی این 9 ماه صحبتی در مورد مسائلی که مربوط به آینده مشترکتون باشه پیش اومد یا نه؟
اگه اجازه بدی من جواب اون دو تا سوال شما رو بدم.
1- دو حالت داره:آره بچه بوده. بی تجربه بوده. بلد نبوده. اگه اینو بفهمی چی می شه؟ ناراحت می شی که چرا گیر یه بچه افتادی! و غصه می خوری!!.... نه بچه نبوده. خودش اینطوری خواسته. اصلا دنبال رابطه جدی نبوده. ناراحت می شی که چرا باهات چنین رفتاری انجام داده! تو شایسته این رفتار نیستی! بازم دلخور می شی!!! پس جواب این سوال بدردت نمی خوره. در اصل ماجرا تاثیری نداره. تو الان فقط خوشت میاد راجع بهش فکر کنی. خودتو درگیر کنی. خودتو آزار میدی و می دونی که فایده ای نداره. چرا؟! مگه بهت نگفت دو سه ماه می خواد که به درگیری های خودش برسه؟ شاید اونم متوجه شده داری وابسته احساسی می شی مودبانه عذر تو رو خواسته. دلیلی نداره همه دنیا ما رو تایید کنن و از ما خوششون بیاد! خود من خواستگاری داشتم که باهام حرف زد گفت یه هفته دیگه خودش بهم زنگ می زنه و نظرشو می گه... نزد چون معلومه یه هفته وقت برای ایتکار لازم نیست. اصلا همون جلسه اول معلوم بود تفاهم نداریم. چه اشکالی داره انقدر بزرگ بشیم که بتونیم
نه بشنویم؟
2- قیافه اولین چیزی هست که در نظر مردها میاد. خیلی از دخترها از ابتدا رو همین معیار انتخاب می شن اما دلیلی برای ادامه دادن نمی تونه باشه.
بهت می گم اگه بیشتر از این خودتو درگیر کنی دچار اگر و اماهای بیحاصل می شی. در دورو تسلسل گرفتار می شی و فقط اعصابت خرد می شه. به نظر من عملا اتفاق خاصی بین شما نیفتاده و هیچ قول و قراری نبوده که شما انقدر غصه اش رو می خوری.
باید یاد بگیری روال عادی زندگیتو داشته باشی و حرفهای مردهارو تا ثابت نکردند زیاد جدی نگیری. اگه جای بعضی ها بودی چیکار می کردی؟ دوستم با یه آقایی تا مرز تعیین تاریخ عقد رفتن. دوستم عاشق این آقا شد که در خواستگاری سنتی کم پیش میاد. اما پسر یه مهلت دو روزه خواست و بعدش گفت منصرف شده!!! هم دختره زیبا بود و هم قد بلند و تحصیلکرده. پسر گفت که دلیل اینکار ربطی به دختر نداره و مشکلش با خودشه.
شما چه می دونی چه داره به اون پسر می گذره و شرایطش چطوریه؟! اصلا به ما چه ربطی داره در زندگی خصوصی دیگران چه می گذره وقتی خودشون ازمون نخواستن؟
چاره تو فقط همینه که به زندگی عادیت برگردی. دنبال کسی باشی که تمام و کمال مال تو باشه و بیخود این سوالهای بیجواب رو در ذهن خودت مرور نکنی.
موفق باشی

علاقه مندی ها (Bookmarks)