سلام دوست عزیز
موضوعی که برای من این وسط خیلی عجیبه اینه که شما میگید من نمیدونم حسش به من راست است یا نه؟؟
خب علاقه همیشه دو طرفه است ؛ شما خودتون با حرفایی که زدید زیاد تمایل به ادامه این رابطه ندارید و در واقع یک جورایی می خواهید با این دلیل خودتان را توجیه کنید که چون از نظر من دروغ میگه دوستم داره منم حس خاصی نسبت بهش ندارم
خب این یک جورایی لج و لجبازی و علاقه و دوست داشتن واقعی نیست .............از طرف دیگه شما خودتان هم گفتید که علاقه ی واقعی در کار نیست فقط به خاطر مسائل جنسی که باهاش در ارتباط هستین
من فک میکنم تمام این صحبتها و دلایل فقط یک نتیجه داره اونم قطع رابطه








علاقه مندی ها (Bookmarks)