سلام دوست عزیز
صحبت هاتو را خوندم من کمکی نمیتونم به شما بکنم اما خوستم این را بگم چه صفت خوبی در وجودتان هست که به راحتی میتونید بر احساستون غلبه کنید و بر اساس منطق تصمیم بگیرید چیزی که اکثر ما دختر ها در وجودمان نیست برای همین شاید شما بتونید با یک پسر رابطه دوستی بر قرار کنید و انقدر هم قوی باشید که حتی یک درصد هم درگیریه عاطفی پیش نیاد
اما اکثر دخترها نمیتونند همچین قدرتی داشته باشند و تن به چنین دوستی هایی بدن چون واقعا 99 درصد اخرش به وابستگی منتهی میشه شاید هم دلیل اینکه بیشتر روانشناسان پیشنهاد میکنند که رابطه دوستی بین دختر و پسر نباید خیلی باز باشه و تا حد امکان باید خانواده ها در جریان باشند همین..... چون در ایران این فرهنگ روابط عادی بین دختر و پسر هنوز جا نیفتاده و دختر ها زود وابسته میشوند و حتی پسرها








علاقه مندی ها (Bookmarks)