[size=medium]باسلام خدمت دوست عزیزم.
من تمام مشکلات شما رو خوندم.
البته باید قبل از هر چیز بگم مشکلات هم رحمتی از جانب خدا هستن ، پس با اونها دست و پنجه نرم کنید.
شما غالب شید بر مشکلات و نگذارید بر شما غلبه کنن.
اگر واقعا اون دختر خانم رو قبول دارید و تمام جوانب رو در نظر گرفتید پس میتونه کیس مناسبی باشه نسبت به قبلی
از صحبتهای شما معلومه که واقعا شما رو دوستداره.در رابطه با اون سکس هم 2 تاییتون از درگاه خدا طلب مغفرت کنید که انشالله شما رو ببخشه
همه این چیزارو نگه دارید برای بعد از ازدواج انشاالله.
بچسبید به درسها و تمومش کنید ، راهی تا پایان نمونده.تا برنده شدن.از همسر آیندتون هم کمک بگیرید.
یک نکته کوچولو : لازم نیست تمام مسائل رو به همسرتون بگید از قبیل تمام ارتباطاتتون با اون خانم قبلی.
اگر نسبت به هم باگذشت و مهربون باشید مشکلی پیش نمیاد.
تمام ازدواجها که نباید به سبک سنتی باشه ، شما به سبک امروزی با هم آشنا شدید.و بسیار هم جالبه ولی خوب ما مسلمان هستیم و در یک جامعه اسلامی
زندگی میکنیم ، پس اگر رعایت کنیم ، ضرری نمیکنیم.
اگر واقعا دوستش دارید اول تلاش کنید که درستون تمام شه ، بعدش هم به امید خدا حلقه دست دختر خانم بکنید و شیرینی خورون.
کار یادت نره ، همسرتون نیاز به پول تو جیبی ، لباس ، خوراک ، پوشاک و از این قبیل چیزا داره.مطمئنم خانواده هم حمایتت میکنن
اول و آخر یار....
[/size]