نازنين نوشته است:یعنی نیازی نیست اونها در جریان مشاوره رفتنم باشن ؟؟
تقصیر خودم چون سعی می کنم جلوشون قوی تر از اون چیزی باشم که نیستم.....
میدونین یه مشکل دیگم چیه .... واسه همه دایه دلسوز تر از مادرم از این موضوع ناراحت نیستم به هیچ وجه امـــــــــــــــــــــــ ــــــــا نوبت خودم می رسه انگار که تو خالیم .....
ممنون از همفکریتون ...
سلام
اگر مي دوني سختته نيازي نيست بگي بهشون.ضمنا همون چيزي كه هستي باش لزومي نداره نقاب بر چهره بگذاري!(ياد دوستم نقاب افتادم كجايي رفيق خبري ازت نيست؟)
همه ما همينيم به خودمون كه ميرسيم گير ميكنيم.خدا تو قرآن حتي پيامبر رو هم بي نياز از مشورت نكرده و فرموده:در كارها با آنها(آدمش) مشورت كن و آنگاه كه خواستي تصميم بگيري به خدا توكل كن حالا ما كه جاي خود داريم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)