من خوشبختم ؟ چرا
چرا ندارد.
چون انسان هستم.
البته از شما دوستان پیشاپیش بخاطر این طرز نوشتن معذرت خواهی میکنم.
پس گاو نیستم. تا سرم را زیر بیندازم و مثل گاو از چراغ قرمزها عبور کنم.
پس خر نیستم. تا هر چه بزرگانمان گفتند گوش نکنم و مثل خر هر کاری دلم خواست بکنم.
پس کبک نیستم تا سرم را زیر برف کنم تا خطرات پیرامون خودم را نبینم.
پس گرگ نیستم تا بخاطر سیر کردن شکم خود شکم دیگر دوستان را بدرم و همواره همه از من در هراس باشند.
پس آفتاب پرست نیستم تا هر لحظه رنگ عوض کنم.
پس . . . . . . . .
نتیجه گرفتیم که لازم نیست کار خواستی انجام دهم فقط انسان باشیم خوشبختترین فرد عالم هستیم





پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)