اعتراض

دیشب یه تاپیک ایجاد کردم که آقا مدیر گفت مربوط به گفتگوی آزاده به زودی به اونجا منتقل می شه.الآن که اومدم

دیدم منتقل شده روش کلید کردم اون چندتا پبغام معروف اومد.برای دسرسی به مطالب هم باید تعرفه پرداخت کنیم؟

چرا مثل بقیه تالارها مطالعه مطالب آزاد نیست؟چرا تعرفه جداگانه براش لحاظ شده؟چرا تعرفش نسبت به تعرفه

دسرسی کامل انقدر زیاده؟