تنها علت دست بزن داشتنه و بس
که حالا چه جوری این دست بزن پیدا شدن مربوط میشه به خانواده و تربیت نادرست یا ول کردن بچه در دوران کودکی
کسی که دست بزن داره هر کسیو میزنه و این فقط زنش نیست
در آخرین مرحله عصبانیت و خشم کتک زدن هست.
پس خانم هایی که عشق میکنند مردشون زور داره و دل و جرات داره و اگه دعوا بشه میره وسط یقه همه را میگیره و همه ازش میترسند
منتظر این کتک خوردن های بعدیش هم باشند وقتی به شدت عصبانی بشه
اگه کسی که دست بزن داره دان ۶ تکواندو و ۱۰۰ رشته رزمی دیگری را هم بگیره تو دعوا کتک میخوره
( و این بد نیست ) چون ۱. دعوا چرا؟ ۲.کسانی که نمیتونند حرف بزنند دست به یقه میشند
و اگه کسی دست بزن داشته باشه . کلاس رزمی که هیچی / لاغر باشه / قد کوتاه باشه میزنه طرفو میپوکونه
ولی خوب این الزامی هم نیست که کسی که دست بزن داره حتما زنشو بزنه
و برعکسش هم صادقه
گاهی اوقات اون کسی که دست بزن هم نداره چون بیرون کسیو نمیتونه بزنه زورشا رو زنش خالی میکنه
در کل شیوه خروج عصبانیت هست که به اینکار منجر میشه
و ناتوانی در جواب دادن
یعنی لازمه کتک و کاری اینه:
یک مرد افسرده و خسته که مدام توسط زنی خرده گیر تحقیر بشه و روی اعصابش کار بشه و مرد از طریق کلامی توانایی پاسخ دادن یا دفاع نداشته باشه
چرا این پست ویرایش نداره برای من؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)