یه مشاور، تویه اکثر مواردی که برای مراجعه کنندش به وجود اومده می تونه کمکش کنه،
پس یه مشاور تمام مشکلات دیگران را تجربه کرده؟ نه نه نه نه نه
من شاید نتونم شما رو درک کنم، اما می دونم که در شرایط بسیار سختی قرار دارین، خب ضربه ی عاطفی می گن خیلی سخته و می گن خدا برا کسی نخواد!!!!
من داشتم راهنماییت می کردم که از این حالت خارج شی،
شما دوست داری ما هم بشینیم اینجا و به شما بگیم وای عجب ضربه ی سختی و هی غمت رو زیاد کنیم،
نه دوست من،
شما باید بلند شی و وایسی دیگه، دو ساله تویه این وضع قرار داری و تا نخوای همین وضعیته،
من فقط می خواستم کمکت کنم، <strike>نظرمم کاملاً غیر کارشناسانه بود
</strike>(ويرايش توسط مدير همدردي: اين نظر كه به جاي همدلي با اين مراجع بايد به او روش آموخت كاملا منطبق با نظر كارشناسي هست.)،
می تونی صبر کنی تا بقیه دوستان بیان و نظراتشون رو بگن.
به هر حال آرزوی موفقیت برات دارم دوست خوبم.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)