به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 59
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    مبارک باشه پارسه عزیز
    روزهای خوشی رو برای شما و حوا خانمتان آرزو می کنم.
    انشاءا.. که با توکل بر خدا بهترین ها در انتظارتان باشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید هستی تشکرکرده است .

    هستی (پنجشنبه 08 مهر 89)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    منم تبریک میگم . انشا الله خوشبخت باشی.

  4. کاربر روبرو از پست مفید larg.62 تشکرکرده است .

    larg.62 (جمعه 09 مهر 89)

  5. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 20:45]
    تاریخ عضویت
    1389-5-11
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    3,474
    سطح
    36
    Points: 3,474, Level: 36
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    346

    تشکرشده 346 در 157 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    سلام
    [color=#FF0000]
    من هم تبریک میگم ان شاءالله که با آگاهی وآمادگی کامل زندگی خوبی رو کنار هم داشته باشین

    چقدر شیرینه که می بینیم دوستانمون به سلامتی سرو سامان می گیرن ومشکلشون حل می شه واقعا لذت بخشه امیدورارم بیشتر شاهد این خبرهای خوش باشیم [/co
    lor]

  6. کاربر روبرو از پست مفید ثمین1360 تشکرکرده است .

    ثمین1360 (شنبه 10 مهر 89)

  7. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 مهر 89 [ 11:25]
    تاریخ عضویت
    1389-5-25
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,938
    سطح
    26
    Points: 1,938, Level: 26
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    سلام
    من هم به نوبه خودم اين موفقيت و البته اتفاق خوب زندگيت رو تبريك ميگم .

    اميدوارم همه جوونهاي ما با برنامه ريزي و پشتكار زندگي خوبي رو براي خودشون بسازن .
    دوستان دعا كنيم كه همه جوونها خوشبخت باشن .

  8. کاربر روبرو از پست مفید آي سوودا تشکرکرده است .

    آي سوودا (شنبه 10 مهر 89)

  9. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 اردیبهشت 90 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,336
    سطح
    29
    Points: 2,336, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 51 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    سلام دوستان
    ممنونم,ولی خوب هنوز اقدامی نکردیما.فقط موافقت خانوادشونو جلب کردیم.پدرش مخالف بود که به لطف خدا موافقت کرد که چند سال بعد اگه پسر خوبی بودیم ,دخترشو به ما بده
    فقط باید روخودم کار کنم.
    باید نگاهمو,گفتارمو,پندارمو عوض کنم.من دیگه نباید مثل یه پسر مجرد رفتار کنم.منظورمو میفهمین؟؟؟
    آیا این طرز فکر من درسته؟؟
    راستی سطح روابط خودمو با حوا خانم تو چه سطحی کنترل کنم؟یعنی حرفامو بهش بگم؟کارامو؟تو تصمیم هام باهاش مشورت کنم؟میتونم تو تصمیماش تاثیر گذار باشم؟یعنی نظر خودمو درباره تصمیم هاش بهش بگم؟
    خلاصه یکم راهنماییم کنید.

  10. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 اردیبهشت 90 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,336
    سطح
    29
    Points: 2,336, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 51 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    بابا یکی هم مارو تحویل بگیره
    کار به جایی رسیده که پست های چند سال پیش داره میاد بالا

  11. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 مهر 89 [ 11:25]
    تاریخ عضویت
    1389-5-25
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,938
    سطح
    26
    Points: 1,938, Level: 26
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    سلام آقاي پارسه
    اينكه نميخواي ديگه مثل پسراي مجرد باشي نشانه خوبي از داشتن تعهد شما به حوا خانم و اهميتتون به آينده تون هست و البته كار درست و عاقلانه هم همينه و تغيير رفتار و گفتار و پندار در جهت مثبت هم كار بسيار خوبيه كه ميخواين انجام بدين .
    اگه برنامه ها و تصميم هاتون رو هم به حوا خانم بگيد با توجه به اينكه حالا ديگه خانواده هاتون هم درجريان هستند و ايشون بدونند كه شما تمام قوا و انرژيتونو براي رسيدن به او بكار گرفتيد و بي هدف نيستيد درنتيجه او هم اميدوارانه به برنامه هاش خواهد پرداخت و بي شك ايشون هم از برنامه هاشون به شما اطلاع خواهند داد .
    يك نكته ديگه اينه كه بيش از حد معمول به صحبت كردن درباره اين موضوعات نپردازيد كه از هدف اصلي تون دور نشيد .
    با اميد به خدا كه زودتر به آرزوتون برسيد .
    براي خوشبختي جوونهامون دعا كنيم
    .

  12. کاربر روبرو از پست مفید آي سوودا تشکرکرده است .

    آي سوودا (پنجشنبه 15 مهر 89)

  13. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 20:45]
    تاریخ عضویت
    1389-5-11
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    3,474
    سطح
    36
    Points: 3,474, Level: 36
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    346

    تشکرشده 346 در 157 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    سلام [color=#9400D3]دوست عزیز

    خوب حالا که پدرشون موافقتشون رو اعلام کردن پس شما می تونین باهاشون حرف بزنین وبیشتر همدیگه رو بشناسین

    پس بیشتر سعیتون تو این باشه که خلق وخوها عادت ها و ویزگیهای همدیگه ..انتظارات هر دوطرف وخلاصه یه شناخت لازمی صورت بگیره و ان شاءالله تصمیم صحیحی..
    در هر صورت تعارفها رو بذارید کنار..وخود واقعی که هستید وخواهید بود را معرفی کنید وزیاد احساسی نشید ومواظب احساسات ودلیستگی هایتان باشید موفق وخوشبخت باشید [/
    color]

  14. کاربر روبرو از پست مفید ثمین1360 تشکرکرده است .

    ثمین1360 (پنجشنبه 15 مهر 89)

  15. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 اردیبهشت 90 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,336
    سطح
    29
    Points: 2,336, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 51 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    ممنونم از نظرت ثمین

  16. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 اردیبهشت 90 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,336
    سطح
    29
    Points: 2,336, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 51 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

    دوستان بازم سلام.
    چند مدته که به تاپیک نرسیدیم,کلی خاک گرفته!!!!
    سریع میرم سر اصل مطلب:
    چند روز پیش تولد حوا خانم بود,از چند هفته قبل,رو در و دیوار وموبایل و... روز تولدشو نوشته بودم تا نکنه یادم بره
    شبه روز قبل تولدش,زنگ زدم خونشون,چند دیقه ای با مادرش صحبت کردم و بعد با حوا خانم مشغول صحبت شدم,اول تولدشو بهش تبریک گفتم,خیلی خوشحال شد که یادم بود.بهش گفتم که کادوی تولدت بمونه واسه وقتی که همدیگرو دیدیم,اون گفت همین که به یاد من بودی خودش از 100 تا کادو بیشتر برام ارزش داره از این حرفش خیلی خوشم اومد.
    بعد درباره مسائل دیگه صحبت کردیم,یکم از این که نمیتونیم باهم تماس داشته باشیم و پیامک بدیم گفتم, برگشت گفت:فکر کردی من ناراحت این قضیه نیستم؟ گفت منم دوست دارم بتونم بیشتر باهات هم صحبت بشم,ولی بهتره که کمتر باهم باشیم.من در جواب گفتم مهم برام راحتی اونه و نمیخوام که افکارشو مشغول خودم کنم,از لحن صدام فهمید که ناراحتم,گفت میدونم دلخوری ولی....
    بگذریم,دیروز مادرم گفت که کاراتو راست وریست کن که هفته بعد یه سر بریم شهرستان!!!!
    تا اینو گفت,یاد کادوی تولدش افتادم,حالا موندم چی براش بگیرم,از یه طرف کادوی تولدشه از طرف دیگه اولین کادوی منه(البته قبلا چند تا کادو براش گرفته بودم,به عنوان پسر عمه نه همسر آینده)
    حالا از شما دوستان میخوام که راهنماییم کنید تا یه کادوی درست و حسابی براش تهیه کنم.
    به جیب من دانشجو هم فکر کنید
    خودم فکر کردم که یه ساعت یا یه سرویس نقره براش بگیرم.
    نظر شما چیه؟فکر کنم خواهر های تالار بهتر بتونن کمک کنن.


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شیوه های درخواست از مردان
    توسط veis در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 92, 20:52
  2. عاشقش شدم، حلقه پوشیده ، آیا متأهل است ؟ (لطفا آقایون کمک کنند)
    توسط forever alone در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 آذر 91, 07:46
  3. سوالی از همه و درخواست راهنمایی (هم از آقایون و هم از خانمها)
    توسط kofka در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 خرداد 90, 16:38
  4. پاسخ مناسب به درخواست آشنایی آقایون چیست؟؟؟
    توسط گل بیرنگ در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 دی 89, 02:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.