سلام eshtebah_35
من حالا كه به شكستها و تلخيهاي گذشته بر مي گردم مي بينم قسمتم اينطور بوده اما اون زمان همش من خودمو مواخذه و سرزنش مي كردم كه اشتباه كردم.
شايدقسمت بوده كه اشتباه كني پس خواست خدا اينطور بوده
تشکرشده 147 در 67 پست
سلام eshtebah_35
من حالا كه به شكستها و تلخيهاي گذشته بر مي گردم مي بينم قسمتم اينطور بوده اما اون زمان همش من خودمو مواخذه و سرزنش مي كردم كه اشتباه كردم.
شايدقسمت بوده كه اشتباه كني پس خواست خدا اينطور بوده
انديشه (شنبه 13 آذر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)