سلام
ازهمه ي دوستان به ويژه انديشه ثمين چشمه باراني نسترن تشكر ميكنم كه جواب داديد
رفتم دنبالش.باورتون نميشه من بابا شدم!!!شكله خودمه.چه حسه خوبي بغلش كردم وبوسيدمش.سانازم منوبخشيده.تا حالا به اين فك نكرده بودم كه ساناز چه زنه فوق العاده ايه.
پيشه مشاورميرمودارم سعي ميكنم شيرينوفراموش كنم هرجند...............
امشب شام 3تايي من ساناز بهانه ميريم بيرون.
بهانه دخترمه
اما همش گريه ميكنه!!حسه پروازدارم
درجوابه مجيدبايدبگم35 36سال سني نيس اولا وهنوزم جوون وسرحالموعشق به سن ربطي نداره.
واينكه راجعه به انسانيت حرف زده بوديد اتفاقن من قصه ي شمارو خونده بودموشايدگناهم ازشماسبكترباشه.اشتباهي روكه من باعشقم كردم شما هم كرديد.
ضمنا درقوانين تالار اومده كه توهيني در كار نباشه
اقاياخانوم دل
ممنون واسه راهنماييه خوب ودركه بالاتون.ازهمتون ممنونم از همه.
دعاكنيد برام كه محتاجم وگناهكار.همتونودوس دارم.اميدوارم همه خوشبخت بشن وباعشقومحبت زندگي كنن.زيادوقت ندارم اخه بابا شدم.بهانه گريه ميكنه.بايدبرم باساناز دنباله وسايله بچه.واي خدا دخترم شكله ماهه












؛ از این به بعد بهانه کوچولو هم میشه یه انگیزه ی قویتر.

علاقه مندی ها (Bookmarks)