به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 36
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 مهر 89 [ 14:46]
    تاریخ عضویت
    1389-7-16
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,948
    سطح
    26
    Points: 1,948, Level: 26
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    سلام
    ازهمه ي دوستان به ويژه انديشه ثمين چشمه باراني نسترن تشكر ميكنم كه جواب داديد
    رفتم دنبالش.باورتون نميشه من بابا شدم!!!شكله خودمه.چه حسه خوبي بغلش كردم وبوسيدمش.سانازم منوبخشيده.تا حالا به اين فك نكرده بودم كه ساناز چه زنه فوق العاده ايه.
    پيشه مشاورميرمودارم سعي ميكنم شيرينوفراموش كنم هرجند...............
    امشب شام 3تايي من ساناز بهانه ميريم بيرون.
    بهانه دخترمه
    اما همش گريه ميكنه!!حسه پروازدارم
    درجوابه مجيدبايدبگم35 36سال سني نيس اولا وهنوزم جوون وسرحالموعشق به سن ربطي نداره.
    واينكه راجعه به انسانيت حرف زده بوديد اتفاقن من قصه ي شمارو خونده بودموشايدگناهم ازشماسبكترباشه.اشتباهي روكه من باعشقم كردم شما هم كرديد.
    ضمنا درقوانين تالار اومده كه توهيني در كار نباشه

    اقاياخانوم دل
    ممنون واسه راهنماييه خوب ودركه بالاتون.ازهمتون ممنونم از همه.
    دعاكنيد برام كه محتاجم وگناهكار.همتونودوس دارم.اميدوارم همه خوشبخت بشن وباعشقومحبت زندگي كنن.زيادوقت ندارم اخه بابا شدم.بهانه گريه ميكنه.بايدبرم باساناز دنباله وسايله بچه.واي خدا دخترم شكله ماهه

  2. 9 کاربر از پست مفید eshtebah_35 تشکرکرده اند .

    eshtebah_35 (دوشنبه 26 مهر 89)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 89 [ 10:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-23
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    2,045
    سطح
    27
    Points: 2,045, Level: 27
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 35 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    از اینکه قصه مارو خوندی ممنون
    ای کاش اونجا میگفتی گناه من چیه؟؟؟؟
    قصد توهین ندارم ابدا ، فقط دلم یه خورده پره ، اگه ناراحت شدی واقعا معذرت میخوام
    خوشحالم از پست 22
    موفق باشی

  4. کاربر روبرو از پست مفید MAJID-1 تشکرکرده است .

    MAJID-1 (سه شنبه 20 مهر 89)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 مهر 89 [ 14:46]
    تاریخ عضویت
    1389-7-16
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,948
    سطح
    26
    Points: 1,948, Level: 26
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    ازخانمه نازنين واقعا متشكرم.
    اينجا مجازيه وتنها كاري كه ميتونم بكنم دعاس.اميدوارم خوشبخت بشيد


  6. کاربر روبرو از پست مفید eshtebah_35 تشکرکرده است .

    eshtebah_35 (سه شنبه 20 مهر 89)

  7. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    سلام eshtebah_35

    قدم نو رسیده مبــــــــــــــــارک!!
    از طرف ما روی بهانه گلتون رو

    راستی پدر عزیز یه چیز رو فراموش نکن، تو این دو سال که ساناز بچه تون رو شیر می ده، هر احساسی هم که داشته باشه چه مثبت و چه منفی مستقیم از راه شیرش وارد وجود کوچولوتون میشه و روح و جسمش با اون احساس تغذیه می شه.
    پس فضای خونه رو برای ساناز جوری فراهم کن که تو رو پشتیبان خودش و بچه بدونه، عاشقش باش تا عاشقت باشه و کاری کن که فراموش کنه روزی اونو با اسم شیرین صدا می زدی. بذار بهانه کوچولوتون با تمام حسهای قشنگ تغذیه بشه و شخصیتش شکل بگیره.
    حالا تو یه پدری (یه پدر جوون) و مسئول زن و بچه ات، بچه بازی را بذار کنار و یا علی بگو

  8. 6 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (سه شنبه 20 مهر 89)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    سلام به دوست خوبمون
    قدم نی نی کوچولوتون مبارک انشااله که بهترین بهانه برای زندگی کردنتون باشه. دوست خوبم فکر این رو بکن که بهانه خانم هم روزی به سلامتی بزرگ می شه و شما با هزار امید و آروز شوهرش می دهید و به عنوان یه پدر فقط و فقط خوشبختی دخترتون آرزوتون هست که شوهرش دوستش داشته باشه و خوشبختش کنه
    پس
    ساناز خانم هم همینطوره ، با امید و آروزی خوشبختی اومده خونتونو و آروزی پدر و مادرش و خودشون هم اینه که خوشبخت بشن پس
    [color=#6B8E23]

  10. 5 کاربر از پست مفید mamosh تشکرکرده اند .

    mamosh (سه شنبه 20 مهر 89)

  11. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    خیلی خوشحال شدم از خبرهایی که نوشتید؛ قدم نو رسیده ی عزیز هم مبارک!!!!!!
    اما یه توصیه ی خواهرانه داشتم و اون هم اینکه هیچ وقته هیچ وقته "بهانه ی عزیز" دختر گلتون رو بهانه ای واسه ی موندن با ساناز مهربون قراره نده؛ به این فکر کن که خود ساناز به تنهایی یه بهانه ست برای عاشق بودن؛ از این به بعد بهانه کوچولو هم میشه یه انگیزه ی قویتر.
    امیدوارم که همیشه سرحال و خوشحال باشید و با نگاه توی چشمهای ساناز عشق بهش هدیه بدید.

  12. 5 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 20 مهر 89)

  13. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 مهر 90 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,871
    سطح
    32
    Points: 2,871, Level: 32
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    122

    تشکرشده 122 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    ســـــــــــــــــلام
    وای مبـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــارک ایشالا ............ به سلامتــــــــــــــــــــ ـــــــــــی .............72:
    ممنون از دعای خوبتون برام
    ببخشین اگر بعد از نوشته آخرم دیگه سر نزدم اینجا چون نمی تونستم کلأ نت بیام
    به هر حال خیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــلی خوشحالم که به خیر گذشت ..... و ساناز خانم اونقدر خانم بودن که درکتون کنن و شما هم اونقدر با معرفت بودین که با چشم باز راهتون را انتخاب کردین ...
    اسم دختر کوچولوتونم خیـــــــــــــــــلی خیـــــــــــــــــــــــ ـلی قشنگ.....
    خیلی هم خوشحالم که امروزتونو نخواستین از دست بدین ........
    یک امروز ارزش دو فردا را دارد . (بن فرانکلین )
    ببخشینا اما باز خواستم خواهشمو دوباره بگم چون دوست دارم بهانه ی عزیز هم هر وقت بزرگ شد با افتخار به دوستاش بگه شما پدرش هستین اینکه اون موضوع مواد هم به کلی کنار بزارین حتی واسه فرار از ناراحتی هم سمتش نرین تورو خدا دنیای بهانه کوچولو را که دنیاش (پدر مادر مهربونش ) به راحتی خراب نکنین و خدا را به خاطر این همه خوشبختی که یهو بهتون داده همیشه شکر کنین
    بازم تبریـــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــک
    با آرزوی سلامتی و شادی برای هر 3 عضو خانواده محترمتون ......

  14. 5 کاربر از پست مفید نازنــیـــــــــن تشکرکرده اند .

    نازنــیـــــــــن (سه شنبه 20 مهر 89)

  15. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    تولد، تولد، تولدش مبارک

  16. 2 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (پنجشنبه 22 مهر 89)

  17. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1387-12-09
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    4,231
    سطح
    41
    Points: 4,231, Level: 41
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    144

    تشکرشده 147 در 67 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    يه بهانه!يه بهانه براي يه زندگي قشنگ!
    خدايا شكرت كه به موقع الطافت رو مي رسوني واقعا كارت درسته
    بهت تبريك ميگم دوست من
    آنگاه كه از اشتباهت درس ميگيري زندگي قشنگ ميشه.البته اشتباه از اين جهت كه ساناز خانم رو تنها گذاشتي اما حالا اشتباهت رو جبران كردي.
    پس يه تبريك ديگه بابت نام كاربريت
    هواي همسر فداكارت و مادر بچه ات رو بيش از پيش داشته باش.

  18. 2 کاربر از پست مفید انديشه تشکرکرده اند .

    انديشه (پنجشنبه 22 مهر 89)

  19. #30
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: طلاقش دادم پشيمونم.چيكاركنم؟

    تولد بهانه خانم خوشگل مبارک .

    چه بهانه ای بهتر از او برای ایجاد تغییر در سیستم فکری - احساسی و رفتاری تا گامی بردارید به سوی زندگی سالم و به دور از رنجش .

    توصیه می کنم تحت نظر مشاور این تغییرات را جلو ببرید تا محیط زندگی بهانه محیط سالمی برای رشد باشد .

    موفق باشید دوست محترم . پدر نمونه و مسئول و متعهد و همیشه عاشق

  20. 3 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 22 مهر 89)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. شما جاي من بودين چي كار ميكردين
    توسط sepide2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 15:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. با مامانم چيكار كنم ؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 19:55
  5. نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 87, 07:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.