به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    دقیقا"همینی که آیسان گفته.بهشون بگو من می دونم شما منتظر موارد بهتری هستید.اگر اینطوره یه جواب نه بهم بدید

    که برم دنبال بخت خودم.در غیر اینصورت اجازه بدید وارد مراحل بعدی بشیم.

    ایجور که بوش میاد اونا شما رو برای روز مبادا نگه داشتن.
    آیا بقیه دوستان هم موافق هستن با نظر آقای فرهنگ 27 ؟


  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    نظر من اینه که باید از طریق خانواده بیشتر پیگیر باشی. ولی اگه خیلی تند بگی که :
    من می دونم شما منتظر موارد بهتری هستید.اگر اینطوره یه جواب نه بهم بدید.
    خب معلومه میگه نه. چون داری بهش توهین می کنی، در حالی که او شاید داره با شماور حرف میزنه یا داره در مورد ازدواج تحقیق می کنه.
    من نمیگم که شما را تو آب نمک نخوابوندن. اما میگم اگه این طوری نباشه و شما این جوری بهش بگی، حتما بهش بر می خوره.

  3. 2 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (یکشنبه 25 مهر 89)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    نقل قول نوشته اصلی توسط tesoke
    نظر من اینه که باید از طریق خانواده بیشتر پیگیر باشی. ولی اگه خیلی تند بگی که :
    من می دونم شما منتظر موارد بهتری هستید.اگر اینطوره یه جواب نه بهم بدید.
    خب معلومه میگه نه. چون داری بهش توهین می کنی، در حالی که او شاید داره با شماور حرف میزنه یا داره در مورد ازدواج تحقیق می کنه.
    من نمیگم که شما را تو آب نمک نخوابوندن. اما میگم اگه این طوری نباشه و شما این جوری بهش بگی، حتما بهش بر می خوره.
    با تشکر از همه دوستان ، با مادرم صحبت کردم تا در 10 - 15 روز آینده اقدام کنن .
    تو تالار گشت می زدم که دیدم یکی از اعضا هم تقریبا هم شرایط خودمه . واقعا امان از دست این مادران دخترا . چرا اینقدر سخت گیری و نا انصافی می کنن ؟
    باز یه سوالی که داشتم ، اینه که من ایده آل مطلقم اینه که : کسی که عاشقشم و دوستش دارم خودش منو با تمام وجود و از صمیم قلب انتخاب کنه ( دقیقا مثل خودم ) ، نه اینکه با هزاران مقایسه با سایر خواستگاران بالقوه آینده و ....... اینجوری انتخاب کردن ، حال آدمو به هم می زنه .
    نظرتون در این مورد چیه ؟ موافقین باهام ؟
    البته همو نطوری که گفتم ، از طرف خودش مشکلی احساس نمی کنم ، ولی مادرش مثل اینکه بش از حد گیر داده به موضوع .


  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    سلام:

    اقای لارج خوشحالم که دارید سعی می کنید تصمیم منطقی بگیرید و از طریق مادر محترمتون اقدام می کنید و ان شا الله که نتیجه موضوع رو برای ما هم بیان کنید ...
    در رابطه با سوال اخر که فرمودید...
    ببینید خواه نا خواه مقایسه اتفاق می افته و این کاملا بستگی به نظر خانم داره و دیدگاهش به عشق و زندگی..
    ببینید مثلا من خودم در میان همه خواستگارام با اینکه انواع متخصص قلب و اطفال و پوست و ..بودند و تا قبلش نه خودم نه خانوادم حتی نمی گذاشتند پزشک عمومی ببینم چه برسه به ازدواج ولی من خودم شخصا خیلی برام مهم نبود تو چه درجه هستند ولی پدر و مادرم و به خصوص خواهرم براشون مهم بود..حتی برخی از اینها متولد خارج ایران ..بسیار پولدار و پسرهای خوب و خانواده داری بودند ولی من اصلا نمی تونستم دوستشون داشته باشم و یادمه یکی از اونها که دیگه پدرشون 100 درصد دیدند علی رغم نکات مثبت پسرش من اصلا علاقه ای بهش ندارم پسرشون راضی کردند ..با اینکه خانواده من با اون موافق بودند..( اینا قبل ا»دن همسر کنونی منه ها!!)ولی من اصلا چون دوسش نداشتم نمی پذیرفتم..
    ولی همسر الانم نه تنها پولدار به اون معنا که اون خواستگارام بودند نیست ...با اینکه عمومی هستش ولی من یک تار موشو با هزاران متخصص عوض نمی کنم نه تنها خودم حتی خانواده ام...چون قابلیت هایی داره که اگه همسر خوب داشته باشه تا عرش میره ..ببینید یک دختر خانم فهمیده بیشتر شرایط رو می سنجه با خودش و علایقش و اهل چشم و هم چشمی یا مقایسه نیست ..یا من که نبودم ولی متاسفانه خانواده ها گاهی دچار این خطا می شوند همون طور که من خواهر بزرگم مدام سر اون خواستگار اصرار می کرد دعوت شامشو قبول کن شاید فلان ..شاید بهمان ..من اصلا حاضر نشدم ....این کاملا اول به دیدگاه و فرهنگ دختر ارتباط داره و ثانیا میزان همدلی خانواده دختر..ولی شک نکن اون مادر زن محترم هم خواهان خوشبختی دخترشه و اگر بدونه دخترش با شما خوشبخت میشه مطمئن باش سنگ که نمی اندازه هیچ حمایت هم می کنه..
    توکل کن به خدا...
    افکار منفی دور کن....
    مثبت فکر کن..
    اعتماد به نفس داشته باش..
    خودتو دست کم نگیر....
    سرتو بگیر بالا و
    بسم الله......

    موفق باشی..........

  6. کاربر روبرو از پست مفید سارا بانو تشکرکرده است .

    سارا بانو (شنبه 01 آبان 89)

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 اردیبهشت 90 [ 19:26]
    تاریخ عضویت
    1389-7-22
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,830
    سطح
    25
    Points: 1,830, Level: 25
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    117

    تشکرشده 116 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    باسلام از نظر من هم سن دختر مورد علاقتون برای ازدواج کاملا مناسبه . اگه اونها جواب قطعی به شما نمیدن ،به احتمال قوی منتظر یه خواستگار بهتری هستن .اگر واقعا به این دختر علاقه دارین باید بصورت رسمی به همراه خانواده ،به خواستگاری اون دختر خانم بروید. وبهشون این اطمینان رو بدین که میتونید ،دخترشون رو خوشبخت کنید. انشاالله موفق باشید.:

  8. کاربر روبرو از پست مفید **leili** تشکرکرده است .

    **leili** (شنبه 01 آبان 89)

  9. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    نقل قول نوشته اصلی توسط سارا بانو
    سلام:

    اقای لارج خوشحالم که دارید سعی می کنید تصمیم منطقی بگیرید و از طریق مادر محترمتون اقدام می کنید و ان شا الله که نتیجه موضوع رو برای ما هم بیان کنید ...
    در رابطه با سوال اخر که فرمودید...
    ببینید خواه نا خواه مقایسه اتفاق می افته و این کاملا بستگی به نظر خانم داره و دیدگاهش به عشق و زندگی..
    ولی همسر الانم نه تنها پولدار به اون معنا که اون خواستگارام بودند نیست ...با اینکه عمومی هستش ولی من یک تار موشو با هزاران متخصص عوض نمی کنم نه تنها خودم حتی خانواده ام...چون قابلیت هایی داره که اگه همسر خوب داشته باشه تا عرش میره ..ببینید یک دختر خانم فهمیده بیشتر شرایط رو می سنجه با خودش و علایقش و اهل چشم و هم چشمی یا مقایسه نیست ..یا من که نبودم ولی متاسفانه خانواده ها گاهی دچار این خطا می شوند همون طور که من خواهر بزرگم مدام سر اون خواستگار اصرار می کرد دعوت شامشو قبول کن شاید فلان ..شاید بهمان ..من اصلا حاضر نشدم ....این کاملا اول به دیدگاه و فرهنگ دختر ارتباط داره و ثانیا میزان همدلی خانواده دختر..ولی شک نکن اون مادر زن محترم هم خواهان خوشبختی دخترشه و اگر بدونه دخترش با شما خوشبخت میشه مطمئن باش سنگ که نمی اندازه هیچ حمایت هم می کنه..
    توکل کن به خدا...
    افکار منفی دور کن....
    مثبت فکر کن..
    اعتماد به نفس داشته باش..
    خودتو دست کم نگیر....
    سرتو بگیر بالا و
    بسم الله......
    موفق باشی..........
    چشم،چشم،چشم: بخدا توکل میکنم
    افکار منفی رو دور می کنم
    مثبت مثبت مثبت فکر میکنم
    اعتماد به نفسم رو ارتقاء میدم
    خودمو هم دست کم نمی گیرم ( ولی مغرور هم نمی شم . )
    سرم رو هم بالا می گیرم و .......
    با تو کل مطلق بخدا ، انشا الله به خواستم( عشق مطلقم ) هم می رسم ( اگه خدا صلاح بدونه ) .
    راستی یادم افتاد : دیشب تو رختخواب به این فکر میکردم که من بنده که اینقدر از صمیم قلب به آفریدش( آفریده خدا ) عاشق شدم ، پس ببین خود خدا چه عظمت و جلالتی داره که در تصور و شعور و قوه ادراک بندش ،نمی گنجه و محو تفکر در این موضوع بودم که یهو دیدم نا خود آگاه اشک از چشام مثل سیل سرازیر می شه .
    واقعا اینو با تمام وجودم درک کردم که عشق پاک و خدایی ، آدمو به مظهر مطلقها ( الله ) رهنمون می شه .

    شما هم قول بدین تو این مسیر ، دوستتون رو تنها نذارین .


  10. کاربر روبرو از پست مفید larg.62 تشکرکرده است .

    larg.62 (شنبه 01 آبان 89)

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    سلام علیکم و رحمت الله
    مژده، مژده ، مژده
    دوستان خلاصه پدرم با پدر و مادر شیوا خانم طنازم صحبت کرد و جواب تلویحی ( نه صریح )مثبت رو ازشون گرفت و من الان خودم رو تو آسمونها می بینم .
    ولی قرار شده حدود 2 ماه دیگه پیگیر باشیم تا انشا الله اجازه خواستگاری داده بشه و به حضور انورشون بتونیم شرف یاب بشیم .!!!!!!

    آیا بنظرتون بیش از حد خوشبین شدم ؟ یا واقعا باید دیگه دلم از بی قراری آروم بگیره واز دل شوره در بیام.....


  12. کاربر روبرو از پست مفید larg.62 تشکرکرده است .

    larg.62 (یکشنبه 02 آبان 89)

  13. #28
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    بیا پاییییییییییییییییییییییی ییییییییییییین

    /\
    /\
    /\
    /\
    /\
    /\
    /\
    /\













































    الآن که وقت پریدن نیست،فردا یه چیزی بگن با کله سقوط کنی.هر موقه همه چیز اوکی شد با هم بپرید.

  14. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 02 آبان 89)

  15. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    بیا پاییییییییییییییییییییییی ییییییییییییین

    /\
    /


    الآن که وقت پریدن نیست،فردا یه چیزی بگن با کله سقوط کنی.هر موقه همه چیز اوکی شد با هم بپرید.

    OK چشم عزیزم . حتما .


  16. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 اردیبهشت 90 [ 19:26]
    تاریخ عضویت
    1389-7-22
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,830
    سطح
    25
    Points: 1,830, Level: 25
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    117

    تشکرشده 116 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا خانمهای تالار جواب بدن .

    سلام آقای LARG.

    مبارکه انشاالله .

    تا اینجا که خوب پیش رفتین ، انشاالله از این به بعدش هم خوب با شه ومبارک . [/size]

  17. کاربر روبرو از پست مفید **leili** تشکرکرده است .

    **leili** (چهارشنبه 19 آبان 89)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.