سلام RAHELE

اینقدر ناامید نباش .
می دونی که نگرش و دیدگاه ما به مسائل مختلف یعنی اون چیزی که برامون اتفاق می افته . پس بهتره قبل از هرچیز به بررسی نگرش خودمون در مورد مسائل مختلف بپردازیم .مطمئن باش وقتی نگاه تو به یک موضوع عوض بشه خودبه خود ماهیت اون مساله هم برای تو متفاوت خواهد بود .
لینک های زیر رو حتما بخون :
- استفاده از نظریه اسناد در انتخاب همسر
- من خواستگار ندارم

موفق باشی.