نقل قول نوشته اصلی توسط green
بله، شناخت از جنس مخالف و بعضی از خصوصیات و قبل از ازدواج واقعاً لازمه. ولی به چه قیمتی؟
به قیمت گذران وقت مفید و مشغول کردن فکر و بلاتکلیف گذاشتن یه دختر؟

ضمن اینکه در این روابط معمولاً بار احساسی رابطه زیاده و عملاً شناختی از جنس مخالف صورت نمی گیره؟ نظر خودتون چیه؟

تا هدفی نباشه نباید حرکتی انجام بشه. اول در مورد هدفتوون به طور واضح فکر کنید.

با تشکر از کمک و همراهیتون ...
ماجرا از این قراره که این دختر خانوم از یک خانواده مسیحی هستش ... و خودمم موندوم توش...
سال 85 که باهاش در مورد این موضوع صحبت کردم جوابش این بود که اگر من بخوام با کسی باشم و بحث ازدواج بیاد وسط من حاضرم که مسلمون بشم !!!
این مورد یکم ماجرا رو پیچیده می کنه ... لطفا راهنمایی کنید