دوستان باید بگم که ماجرا رو توی تایپیک های دیگه در بخش تردید و دودلی در انتخابهمسر و همچنین در همین بخش نوشتم.فکر کنم تو بخش روابط دختر و پسر هم نوشتم
خلاصه ی نوشته هایblue heart
تشکرشده 0 در 0 پست
دوستان باید بگم که ماجرا رو توی تایپیک های دیگه در بخش تردید و دودلی در انتخابهمسر و همچنین در همین بخش نوشتم.فکر کنم تو بخش روابط دختر و پسر هم نوشتم
خلاصه ی نوشته هایblue heart
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)