دوستان باید بگم که ماجرا رو توی تایپیک های دیگه در بخش تردید و دودلی در انتخابهمسر و همچنین در همین بخش نوشتم.فکر کنم تو بخش روابط دختر و پسر هم نوشتم

خلاصه ی نوشته هایblue heart