[align=justify]سلام الهه جان، خوشحالم که ذهنت بازه و آماده ی یادگیری هستی. و متاسفم که مشغله م زیاد هست، و عملا تمرکز و حضورذهن قابل قبولی برای تحلیل جامع موضوع رو ندارم. (این وسواسی که به خرج می دم بخاطر اهمیت موضوعه، امیدوارم درک کنی.)
اما مطمئنم حالا که رویکردت نسبت به مسئله تغییر کرده، دوستان راهنمایی های خوبی برات دارن، و مسلما خیلی بهتر و سودمندتر از من می تونن به سوالت پاسخ بدن. بنابراین پیشنهاد می کنم تاپیک جدیدی باز کنی، و لینک این تاپیک رو بگذاری که بچه ها نقدت کنن و مسیری که تا اینجا اومدی رو تحلیل کنن تا قدم هات رو با آگاهی، سنجش، و مهارت بیشتری برداری.
هرچند که اگه بصورت حضوری مشاوره بگیری مطمئنا خیلی بهتر نتیجه می گیری.
در ضمن یادت باشه نامزدی دوره شناخته، هم شناخت خودت، هم طرف مقابلت، و هم مسیری که درش گام گذاشتی. پس این فرصت طلایی رو از دست نده.
موفق باشی.[/align]







[/align]

علاقه مندی ها (Bookmarks)