قطعا باز هم دلیل می خواستیم. اگر شما با یک دختر خانم کم سن تر از خودتان هم می خواستید ازدواج کنید و اینجا مشورت می خواستید باز هم می گفتیم دلایلت را بگو.نوشته اصلی توسط o m i d
اصلا این جزء به جزء نوشتن دلایل یعنی همان شناخت از خود و طرف مقابل.
یعنی اینکه چقدر توانسنه ای با خودت ارتباط برقرار کنی و بدانی خواسته ات از یک زندگی متاهلی و شریک شدن با نفر دیگر چیست.
و بعد اینکه چقدر توانسته ای طرف مقابلت را بشناسی و خواسته هایت را در او پیدا کرده ای.
توصیه ای است که به همه می کنند و آن اینست که اگر طرف مقابلت حدودا 70 درصد معیارهایت را برآورده کرد، می توانی با او ازدواج کنی.
پس حتما برای هر ازدواجی لیست کردن و یادآوری معیارها و پیداکردن آنها در طرف مقابل ضروری است.









علاقه مندی ها (Bookmarks)