به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 تیر 91 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1389-6-02
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,391
    سطح
    29
    Points: 2,391, Level: 29
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    115

    تشکرشده 105 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زمان مناسب ازدواج

    شاید به موضوع ربط نداشته باشه .. ولی در راه روشن سازی ..
    با تحصیل مدت سربازی کاهش پیدا می کنه ..
    زیر دیپلم 24 ماه
    دیپلم 22 ماه
    فوق دیپلم 20 ماه
    لیسانس 18 ماه
    فوق لیسانس 16 ماه
    دکترا 14 ماه ( و یا کمتر)
    اینو مطرح کردم چون می دونم یکی از که دغدغه بزرگ زندگیته ! (من خودم در حال حاضر سربازم)

  2. کاربر روبرو از پست مفید ♂ mani تشکرکرده است .

    ♂ mani (شنبه 11 دی 89)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 تیر 91 [ 13:06]
    تاریخ عضویت
    1388-12-05
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    2,973
    سطح
    33
    Points: 2,973, Level: 33
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 167 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Lightbulb | خیلی‌تنها

    a-del عزیز چرا با خانواده‌ت (مخصوصاً مادرت) مطرح نمی کنی؟ | دلیل خاصی داره؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید خیلی تنها تشکرکرده است .

    خیلی تنها (یکشنبه 19 دی 89)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 دی 90 [ 13:52]
    تاریخ عضویت
    1389-10-08
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,730
    سطح
    24
    Points: 1,730, Level: 24
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: | خیلی‌تنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط خیلی تنها
    a-del عزیز چرا با خانواده‌ت (مخصوصاً مادرت) مطرح نمی کنی؟ | دلیل خاصی داره؟
    خوب خجالت می کشم فکر کنم طبیعی هم باشه...

    حالا دنبال وقتی می گردم که به خالم بگم فعلا که وقت نشده

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 تیر 91 [ 13:06]
    تاریخ عضویت
    1388-12-05
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    2,973
    سطح
    33
    Points: 2,973, Level: 33
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 167 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Talking | خیلی‌تنها

    خوب خجالت می کشم فکر کنم طبیعی هم باشه...

    حالا دنبال وقتی می گردم که به خالم بگم فعلا که وقت نشده
    اولاً خجالت نداره پسر
    دوماً همه میگن طبیعیه ، درست. اما بهتره شما پیش خودت فکر کنی شاید دلیل دیگه ای داشته باشه ؛ مثلاً به این خاطر خجالت میکشی که واقعاً سنت کمه (البته کم یا مناسب بودن سن رو شرایط و رسوم خانوادگی و فامیلی ِ هر فرد مشخص میکنه) (ضمناً ناراحت نشو که بهت گفتم شاید سنت کمه - میدونم که ناراحت میشی ، درکت میکنم!!!)
    سوماً این احتمال رو در نظر بگیر که بعضی مادرها دوست دارن حرف خانواده ی خودشون رو از زبون خانواده ی خودشون بشنون ؛ و شاید مثلاً حتی با خواهر خودشون هم رودر وایسی داشته باشن (این یه احتماله و باید در تصمیمت در نظر بگیری)

    آرزوی هرآنچه به صلاحته رو برات دارم | موفق باشی

  7. کاربر روبرو از پست مفید خیلی تنها تشکرکرده است .

    خیلی تنها (یکشنبه 19 دی 89)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 دی 90 [ 13:52]
    تاریخ عضویت
    1389-10-08
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,730
    سطح
    24
    Points: 1,730, Level: 24
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: | خیلی‌تنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط خیلی تنها
    خوب خجالت می کشم فکر کنم طبیعی هم باشه...

    حالا دنبال وقتی می گردم که به خالم بگم فعلا که وقت نشده
    اولاً خجالت نداره پسر
    دوماً همه میگن طبیعیه ، درست. اما بهتره شما پیش خودت فکر کنی شاید دلیل دیگه ای داشته باشه ؛ مثلاً به این خاطر خجالت میکشی که واقعاً سنت کمه (البته کم یا مناسب بودن سن رو شرایط و رسوم خانوادگی و فامیلی ِ هر فرد مشخص میکنه) (ضمناً ناراحت نشو که بهت گفتم شاید سنت کمه - میدونم که ناراحت میشی ، درکت میکنم!!!)
    سوماً این احتمال رو در نظر بگیر که بعضی مادرها دوست دارن حرف خانواده ی خودشون رو از زبون خانواده ی خودشون بشنون ؛ و شاید مثلاً حتی با خواهر خودشون هم رودر وایسی داشته باشن (این یه احتماله و باید در تصمیمت در نظر بگیری)

    آرزوی هرآنچه به صلاحته رو برات دارم | موفق باشی
    تشکر از جوابت
    نه دوست من ناراحت چرا من که خودم همون اول به سن خودم اشکال گرفتم
    امید وارم هرچی درسته انجام بشه به امید خدا
    (ولی اگر درست بشه یک شیرینی خوب به همه بچه های این انجمن می دم)

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 تیر 91 [ 13:06]
    تاریخ عضویت
    1388-12-05
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    2,973
    سطح
    33
    Points: 2,973, Level: 33
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 167 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Smile | خیلی‌تنها

    نه دوست من ناراحت چرا من که خودم همون اول به سن خودم اشکال گرفتم
    آفرین برادر خوبم

    امید وارم هرچی درسته انجام بشه به امید خدا
    باز هم آفرین

  10. کاربر روبرو از پست مفید خیلی تنها تشکرکرده است .

    خیلی تنها (دوشنبه 20 دی 89)

  11. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 اسفند 89 [ 16:17]
    تاریخ عضویت
    1389-7-10
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    2,374
    سطح
    29
    Points: 2,374, Level: 29
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    246

    تشکرشده 243 در 88 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زمان مناسب ازدواج

    سلام

    برا سن ازدواج دو حالت وجود داره .
    اول اینکه از لحاظ جسمی به بلوغ رسیده باشید .
    دوم اینکه از لحاظ فکری و روحی و روانی و عاطفی و مسئولیت پذیری و . . . به بلوغ رسیده باشید .
    پیشنهاد اینه که هر دو حالت در شما به وجود آمده باشه . مهم نیست سن عددی شما چند سال باشه . 19 یا 25 یا 30 و . . .
    و حداقل امکانات لازم برای زندگی رو داشته باشید . کمترین امکانات رو هم داشته باشید مشکلی نیست .
    اگر این شرایط رو داری هر چقدر زودتر اقدام کنی بهتره . موفق باشی

  12. 2 کاربر از پست مفید imans تشکرکرده اند .

    imans (پنجشنبه 18 فروردین 90)

  13. #28
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: زمان مناسب ازدواج

    a-del گرامی

    به تالار همدردی خوش آمـــــــــدی


    توصیه می کنم نزد یک مشاور برو و با بررسی و واکاوی خود نزد وی ببین آیا آمادگی کافی را داری ، همچنین به کمک مشاور به شناخت کافی از خودت و دختر مورد نظر نیز برس .

    به نظر میرسه فرد رشد یافته ای هستی ، و با اینکه 20 سال داری اما از موفقیتها و فعالیتهایت پیداست ، یکی از اساسی ترین نیازها که بلوغ اقتصادی و عاطفی هست را دارا هستی ، فاکتورهایی که برای انتخاب این دختر مطرح کردی ( شرایط وی ) نشون میده که عقلانیت را محور قرار داده ای ، پیشنهاد می کنم با همین روند در مورد ویژگیهای شخصیتی ، افکار و روحیات وی نیز اطلاعات کسب کن ، به کمک خانواده و مشاوره ، بنا برا این نیازه که خانواده را در کمال اعتماد به نفس در جریان بگذاری و بخواهی که یاریت کنند .

    با درایتی که داری و تمایلی که در چند پستت دیدم به رفتن نزد مشاور نشان داده ای ، می دونم که می توانی بسیار خوب این موضوع را مدیریت کنی و عاقلانه به نتیجه برسی .

    موفق باشی

  14. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 18 فروردین 90)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.