سلام
یه خورده این روزا بی حوصله ام اما حرف های همه تون رو میخونم
خیلی خوبه!!!!... الان تو فرجه ها هستیم و من حالم از کتابهام به هم می خوره
به هرحال ممنونم del عزیز و منتظر ادامه حرفهاتون
تشکرشده 355 در 115 پست
سلام
یه خورده این روزا بی حوصله ام اما حرف های همه تون رو میخونم
خیلی خوبه!!!!... الان تو فرجه ها هستیم و من حالم از کتابهام به هم می خوره
به هرحال ممنونم del عزیز و منتظر ادامه حرفهاتون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)