سلام
یه خورده این روزا بی حوصله ام اما حرف های همه تون رو میخونم
خیلی خوبه!!!!... الان تو فرجه ها هستیم و من حالم از کتابهام به هم می خوره
به هرحال ممنونم del عزیز و منتظر ادامه حرفهاتون