واقعا مرسی از همتون بخاطر راهنمائیاتون ممنون!
در مورد تماس با خانوم قبلیش خوب این پیشنهاد خودشم بوده مشکلی نداره و خیلی راحت اطلاعات و آدرس اونا رو میده و یه جورایی هم میخواد من مطمئن بشم ، یه جورایی بهم میگه برو از هر جا میخوای تحقیق کن و مطمئن شو.
بچه نداشتن - خانواده اش رفتن خواستگاری و خیلی سنتی آشنا شدن و ازدواج کردن - با منم از طریق محیط کاری و یه دوست آشنا شدن . در مورد خسیسی و بددهنی و بد اخلاقی یا اعتیاد و این چیزا هم مشکلی ندارن.
بازم ممنون از همگی!








علاقه مندی ها (Bookmarks)