سلام [color=#9400D3]دوست عزیز
پیشنهاد می کنم تا احساس نکردید که جرقه ای از علاقه به ایشون ندارین وارد این موضوع نشین وبه ایشون هم اصلا نفهمونین
در ضمن عشق وعلاقه چرا مهم نباشه ... خوبه اگه دوطرفه وعاقلانه به همراه سایر شریط لازم تو زندگی باشه ..
تا از خودتون مطمئن نشدید موظب باشید تا فردای زندگی احساس نکنید که دارید تحملش می کنید ویا اشتباه کردید......[/color]








علاقه مندی ها (Bookmarks)