مهاجر بینشان عزیز این نون رو توی دامن ما همین جانان عزیزتر از جان گذاشته د اگه این اوستا کریم من رو دوجنسه نمی آفرید که اینجوری سرگشته و حیرون نمی شدم همین حالاشم اگه یه دری به روم باز کنه مشکلم حل میشه هرچند چه باز کنه چه نکنه مخلصشم و نوکرشم بازم شاکر نعمتهاشم
در پناه حق







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)