RE: معيارام در ازدواج درسته؟ صبر كنم يا نه؟
خانم دایموند معیارهای شما معیارهای درستیه اگه نگیم کمه زیاد نیست! اما به هر حال توی شرایطی زندگی می کنیم که افرادی که نصف معیارها را هم داشته باشند خیلی به سختی پیدا می شن . من بیش از پنجاه مورد بهم معرفی شد و همه در همون مرحله اول و قبل از خواستگاری رفتن رد شدند! و الان تازه کسی پیدا شده که می تونه شرایط مورد نظر من را داشته باشه و ...
منظورم اینه که اصلا چیز عجیبی نیست که افرادی که با شرایط شما سازگار باشند کم باشند.
از طرف دیگر سعی کنید به معیارها وزن بدهید ببینید تحصیلات چقدر براتون مهمه؟ اگر طرف لیسانس بود و شما ارشد شاید به زبان بگوئید مساله ای نیست اما آیا در عمل هم همین است ؟ اگر طرف وضع مالی جالبی نداشت یا برعکس خیلی مرفه بود چقدر براتون مهمه ؟
وقتی برای معیارهایتان وزن مشخص کردید اون وقت می تونید اون ها را اصلی فرعی کنید و اونهایی که اصلی ها را ندارن اصلا راه ندید و بقیه را در موردشون فکر کنید و ...
[align=right][size=large]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
رهرو منزل عشقیم و ز سرحد عدم تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم[/size][/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)