ممنون فرانک جان ... تقریبا هر روز سر میزنم به سایت ..
حالم بد نیس مرسی ...
اتفاقاتی افتاده ... ولی سعی می کنم به نتیجه که رسیدم اینجا مطرحش کنم !
ولی بازم ممنونم که فراموشم نکردی .. منم اینجا و شماها رو فراموش نمی کنم ...
تشکرشده 105 در 38 پست
ممنون فرانک جان ... تقریبا هر روز سر میزنم به سایت ..
حالم بد نیس مرسی ...
اتفاقاتی افتاده ... ولی سعی می کنم به نتیجه که رسیدم اینجا مطرحش کنم !
ولی بازم ممنونم که فراموشم نکردی .. منم اینجا و شماها رو فراموش نمی کنم ...
♂ mani (پنجشنبه 12 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)