سلام دوست عزیز
کاملا شرایط روحی ات رو درک می کنم. ولیکن می خوام یه توصیه ای بکنم. اگه فعلا شوهرت نفهمیده که شما این موضوع رو فهمیدی، اصلا به روش نیار.
متاسفانه خیلی از مردها (البته نمی گم الزاما شوهر شما هم) وقتی می بینند که دستشون پیش زنشون رو شد، نه تنها شرمنده نمی شن بلکه تازه روشون هم باز می شه.
تا وقتی که شوهرت فکر می کنه که شما از این موضوع خبر نداری، زمان با شماست. شما فرصت داری که بدون دغدغه ابعاد قضیه رو بررسی کنی. و سعی کن غیر مستقیم مراقبش باشی و دلیل کارش رو غیرمستقیم پیدا کنی.
و بازهم غیرمستقیم جلوش رو بگیری.
نذار حرمت های بینتون از بین بره و یه وقت برگرده و بگه من همینم، برو هرکاری می خواهی بکن.
سعی کن با بالا بردن آگاهی هات بفهمی که علت این کارش چی بوده. وقتی علت رو فهمیدی می تونی با از بین بردن یا کنترل اون علت، در واقه معلول رو هم از بین ببری.
برات آرزوی موفقیت می کنم. تو هم برای من دعا کن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)