1 من در عین اینکه بسیار شوخ طبع و اهل بگو بخند هستم خیلی خیلی هم
عصبی هستم و تا حدی پرخاشگر
2-بسیار بسیار
دهن بین هستم و اگر حتی در مورد مشئلهای خودم به اطمینان 100 درصد رسیده باشم کافیه یکی رد بشه یه حرفی بزنه اونوقت کلا" نظرم برمیگرده
3-
تعادل ندارم و با کوچکترین مسئله ای خیلی خوشحال و با کوچکترین چیزی بهم میریزم و خیلی ناراحت میشم
4-
بر اساس احساساتم تصمیم میگیرم تا عقلم
5-
بی اراده هستم و هر حرکت مثبتی رو که در زندگی شروع میکنم با کوچترین مسئله منفی که در زندگیم پیش میاد ولش میکنم
6-حالم به شدت به مسائل بیرونی مربوطه و به سرعت بالا و پایین میشه
7-کلا" همیشه
اضطراب همه چیز رو در آینده دارم و از آینده خیلی میترسم در عین اینکه خیلی هم تو گذشته سیر میکنم و ول کن گذشته ها نیستم
8-
هیجان محور هستم(اینو از فرشته مهربون یاد گرفتم

) و در موقع عصبانیت ،خوشحالی و ناراحتی بسیار هیجان زده میشم و باید به نحوی اونو خالی کنم
...
علاقه مندی ها (Bookmarks)