سلام. ممنونم سارا بانوي عزيز. راستش چند مدتي مطالب شما و ديگران رو كه راجع به شما نوشته بودن ميخوندم، احساس كردم خسته ايد يا پريشونيد. البته من شناخت چنداني نسبت به شما ندارم، اما مقايسه مطالبتون چنين احساسي رو در من به وجود آورد. اما حالا خيلي خوشحالم كه سرحال ميبينمتون. اميدوارم خوشحالي و احساس خوشبختيتون مستدام باشه. تصميمتون هم زيبا و قابل تامل بود. ممنونم.








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)