فکر نمی کنین گاوا خبر ندارن در دنیای اطرافشون چی می گذره وگرنه گاو نمی موندن. من هرگز دوست ندارم گاو باشم حتی به قیمت همه خوبیای گاو .در دهات اطراف هستن هنوز مردمانی که از خیلی امکانات ساده هم برخوردار نیستن اما این دلیل نمیشه که اگه در اختیارشون بذاریم ازش استفاده نکنن. گاوها عقل ندارن وگرنه گاو نمی موندن.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)